mboost-dp1

Årets juletitel?

Gå til bund
Gravatar #1 - AlienDarkmind
17. sep. 2009 10:24
Tror sku på Dragon age.. Ser ikke frem til modern warfare 2, Tror bare de har hyped det enormt, man kan sikkert ikke andet end at blive skuffet..
Gravatar #2 - NioBe
17. sep. 2009 10:28
Vil sQ ikke lige sige at Aion er en juletitel da den udkommer her 25. september?

Btw, valgte Modern Warfare 2...
Gravatar #3 - vandfarve
17. sep. 2009 10:30
Dragon Age har nogle gode kort på hånden og kan overraske, men der har til gengæld også være en del kritik af det. Mit bud lyder derfor i stedet på Modern Warfare 2, som jeg selv ser frem tid.

... men ingen vi kommer så langt, så kan vi glæde os over, at NFS-serien måske har genvundet fordums styrke?
Gravatar #4 - Caek of Doom
17. sep. 2009 10:37
Left4Dead 2. Oh yeah.
Gravatar #5 - TagEnKiks
17. sep. 2009 11:13
Det er simpelthen for useriøst

Forza 3?
The Saboteur?
Operation Flashpoint: Dragon Rising?
Brutal Legend?
Borderlands?
Tekken 6?
This Is Vegas?
Band Hero?

MEN HVOR ER ASSASSINS CREED 2?
Gider ikke stemme "andet" i så useriøs en afstemning.
Gravatar #6 - vision-dk
17. sep. 2009 11:14
Aion: The Tower of Eternity

Pisser mig af at det er med månedlig betaling, er bedre vant fra ArenaNet med Guild Wars....men fedt ser det ud.
Gravatar #7 - Systran
17. sep. 2009 11:26
Gran Turismo 5?
Gravatar #8 - _case_
17. sep. 2009 11:27
Tekken 6 !
Gravatar #9 - Viggo
17. sep. 2009 11:39
for mig selv bliver det dragon age.. men tror MW2 rykker salgsmæssigt

vandfarve (3) skrev:
Dragon Age har nogle gode kort på hånden og kan overraske, men der har til gengæld også være en del kritik af det.

o: gief link please, kunne jeg godt tænke mig at læse
Gravatar #10 - vision-dk
17. sep. 2009 12:03
Systran (7) skrev:
Gran Turismo 5?

Det kommer an på hvordan man tolker "Årets juletitel?". Den kommer tilsyneladende ikke så den kan nå at blive en julegave, men dog inden nytår. Rygtet siger 29 dec.
Gravatar #11 - Ronson ⅍
17. sep. 2009 12:03
Hvor er The Beatles: Rock Band på listen?

Ah ja, det ville være et for nemt valg så :)
Gravatar #12 - GrillBiller
17. sep. 2009 12:34
Halo3 ODST
Gravatar #13 - Kris
17. sep. 2009 15:39
Guitar hero 5 er jo allerede udkommet? lidt længe hvis man skal vente helt til jul med at få det i gave.

Uncharted 2 rammer toppen på min liste ud af de spil nævnt. Glæder mig til at se hvordan de har fået udnyttet ps3'en endnu mere og forhåbentlig skabt en to'er der er værd at skrive hjem om.
Gravatar #14 - Slettet Bruger [2055727929]
17. sep. 2009 15:48
Tekken 6?? Det spil kommer jo til at floppe for hårdt!!
Gravatar #15 - Wargfix
17. sep. 2009 16:59
Jeg selv venter på MW2, hvis der var officielt dato på Gran Turismo 5 og ikke kun rygter. Ville jeg have sat den højere udfra personlig mening.
Gravatar #16 - _case_
17. sep. 2009 18:11
resbo (14) skrev:
Tekken 6?? Det spil kommer jo til at floppe for hårdt!!

Hva? Jeg kan da ikke forestille mig andet, end at det kommer til at sælge lige så godt som de andre tekken spil..
Gravatar #17 - Stavut
17. sep. 2009 20:59
Tekken 6. (og det kommer ikke til at floppe! ;P )
Gravatar #18 - Systran
17. sep. 2009 21:00
Duke Nukem Forev....

ej bare glem det
Gravatar #19 - Blackwater
17. sep. 2009 21:03
Jeg ser ellers frem til Colin mcrae: DiRT 2
(Det bliver jo forsinket til PC, jeg mener de sagde December).

Ellers siger jeg modern warfare 2, selvom call of duty altid har været for dyre det første års tid spillet er ude..
Gravatar #20 - NinjaZee
18. sep. 2009 12:32
#19: Jeg regner da med at købe det ASAP, og ikke giver mere end ca. 350,- for, ligesom med stortset alle andre PC-spil, det synes jeg da ikke er dyrt. Det kan godt være det er dyrere i FONA, men så må man jo købe det der hvor det er billigst :)

MW2 valgte jeg også... Synes dog det er lidt svagt at de ikke har lavet mulighed for at bruge ground-vehicles i multiplayer. Så længe der både er baner rettet imod infantri-kamp og vehicle, så synes jeg ikke der er nogen undskyldning for at undlade det. Det kan kun være fordi deres level-designere er for dovne :)
Men det er jo meget heldigt for BF-serien, så har de stadig en eksistensberettigelse.
Gravatar #21 - psyborg
18. sep. 2009 15:04
Personligt er Uncharted 2 det spil jeg ser mest frem til, er lige kommet i betaen og det overgår alle mine forventninger :)

Men jeg tror at MW2 er den mest eftertragtede juletitel, håber det bliver lige så stort et hit som MW.
Gravatar #22 - JonasThyssen
18. sep. 2009 15:13
Modern Warfare 2, fordi jeg elskede CoD 4 og det her bliver en enorm finpudsning af et stadigt kanont spil.

Forza 2 ville have været mit 2. valg og Dragon Age #3

#20 Personligt bryder jeg mig ikke om vehicle-levels som en eftertanke i shooters, det ødelagde Unreal Tournament for mig.

Når det til gengæld er en integreret del af spillet som i f.eks. tribes 2, så bliver resultatet enormt godt.
Gravatar #23 - ipwn
18. sep. 2009 15:56
Dragon Age! Kæft jeg har ventet (hvad der føles som uendeligt) længe på det spil nu. Trænger mega meget til et fantastisk RPG. Har spillet (næsten alle - ikke Baldur) alle Bioware's RPG's igennem, samt The Witcher og the Elder Scrolls i vente tiden hehe.

Dernæst Left 4 Dead. Det bliver hyl :)
Gravatar #24 - terracide
19. sep. 2009 00:37
Andet:

Modern Warfare 2: nej tak, der er gået konsol nok i FPS...
[url= 4 Dead 2[/url]: Nej tak, der er gået konsol nok i FPS...
[url= Age: Origins[/url]: Nej tak, får mit MMO/RPG via EVE - Online...har ikke brug for endnu en WoW klon...
[url= 2[/url]: nej tak, der er gået konsol(og lag) nok i FPS...
Guitar Hero 5: Nej tak, har ingen popstar-drømme...eller en konsol.
[url= The Tower of Eternity[/url]: Nej tak, får mit MMO/RPG via EVE - Online...har ikke brug for endnu en WoW klon...

Så det bliver andet...måske Dirt2...eller Downloads » Video
Video
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyatfor at se hvad DX11 bringer på bordet.

Gravatar #25 - Amadeus
19. sep. 2009 22:12
Holder også på AC 2
Gravatar #26 - iMan
20. sep. 2009 07:37
Spiller Uncharted 2 Multiplayer Betaén.. Det er meget bedre lavet end 1eren! Co-op Arena er skide sjovt og MEGET udfordrende.. Også mega fedt at man skal tjene penge igennem multiplayer så man kan opgradere sine våben og købe nye ting.

Men, Modern Warfare 2 bliver nok det spil jeg kommer til at spille mest online i de næste par år. (X360)
Gravatar #27 - Jacksonist
20. sep. 2009 11:11
Jeg er enig i at det er en virkelig useriøs afstemning.
Gravatar #28 - Suduki
21. sep. 2009 06:52
Stemte lidt objektivt, da jeg ikke rigtig brænder for nogle af titlerne.

Stemte MW2.
Gravatar #29 - -xero-
21. sep. 2009 19:43
Ingen anelse, jeg spiller kun WoW. Men stemte GH 5, da der jo er uendeligt mange der spiller det bras.
Gravatar #30 - XorpiZ
21. sep. 2009 21:01
-xero- (29) skrev:
Ingen anelse, jeg spiller kun WoW. Men stemte GH 5, da der jo er uendeligt mange der spiller det bras.

Jeg bliver nødt til at spørge, selvom du nok troller.

Hvad bras er der over GH-serien?
Gravatar #31 - klatretoesen
22. sep. 2009 08:39
Tror ikke på GH:5 da det allerede er udkommet - og der er længe til jul stadigvæk =)

Tror derimod på MW2 og som 2'er "Left 4 dead 2" hvis det bliver multiplatform

Ser dog selv meget frem til DiRT 2. Stemte dog MW2.
Gravatar #32 - ipwn
22. sep. 2009 20:33
terracide (24) skrev:

[url= Age: Origins[/url]: Nej tak, får mit MMO/RPG via EVE - Online...har ikke brug for endnu en WoW klon...

Det er altså et Single Player RPG. Det fix kan EVE ikke give. Nada multiplayer at finder i det spil, overhovedet. Kun ren og skær RPG goodness.
Gravatar #33 - -xero-
22. sep. 2009 22:44
XorpiZ (30) skrev:

I min verden er alt der ikke er WoW, eller andre franchises af Warcraft serien, per definition bras. Deal with it.
Gravatar #34 - XorpiZ
23. sep. 2009 05:04
-xero- (33) skrev:
XorpiZ (30) skrev:

I min verden er alt der ikke er WoW, eller andre franchises af Warcraft serien, per definition bras. Deal with it.

Haha.. wtf
Gravatar #35 - cjoey
23. sep. 2009 06:20
-xero- (33) skrev:
XorpiZ (30) skrev:

Ha ha, det er da et statement :-)
Gravatar #36 - XorpiZ
23. sep. 2009 06:26

Haha ja, det må man sige. Jeg er imponeret over sådan en grad af snævertsynhed (sp?). :D
Gravatar #37 - ipwn
23. sep. 2009 06:39
#35 & #36

De findes. Min tidligere guildleader i WoW havde ikke prøvet andre spil. Jeg tvang hende nærmest til at prøve Quake Live, fordi det var gratis, men det er alt. Selv ikke en gratis kopi af Half-life 2 kunne lokke.

Så jo, de findes folk der konsekvent ikke er interesseret i andet end WoW. Personligt slettede jeg WoW igår, fordi jeg fik et nyt grafikkort så jeg igen kan spille ordentlige spil :) (Gamle var gået i stykker)
Gravatar #38 - psyborg
23. sep. 2009 11:28

loooool ^^

Det må virkelig være et sølle og gråt liv du har =)
Gravatar #39 - -xero-
23. sep. 2009 13:09

Lige over du.
Gravatar #40 - PJP
24. sep. 2009 17:16
hmm jeg var nød til at vælge imellem - MW2, L4D2, Dragon Age: Origins, og uncharted 2... valgte Dragon Age: Origins fordi det der ser mest veloplagt ud :) altså noget some MW2 har vi jo set før... har vi da også med Dragon Age: Origins virker bare som et større spil :) men altså de andre spil skal jeg sku nok få fingre i før eller siden >D

og omg #33... WoW er sku heller ikke så sjovt -.- jeg kan maks spille det i 2-3 timer... så skal jeg sku spille noget andet
Gravatar #41 - terracide
24. sep. 2009 17:23
#40:
Jeg prøvede WoW...fik det gratis i gave.
Men den slags carebear univers er pissekedeligt...uden konsekvenser, ingen belønning.

Men vis man er en lille teen, bange for den store verden er WoW vel et tilflugtssted hvor man kan føle sig "tryg"...
Gravatar #42 - Systran
24. sep. 2009 18:11
Nå ja, hver sin smag. Men tillykke med din gave :)
Gravatar #43 - Thalion
24. sep. 2009 18:58

Meh...

carebear: check
beløning aka easy epics: Check
kan spille det mens man er semi afk: check

Derfor jeg elsker WoW!

so HF med at traine skills og mine jeg skal nok lade være med at forstyrre dig ^^

#topic
MW2. Har ikke besluttet mig om det bliver til PS3(suger stadig til FPS på konsol) eller PC
Gravatar #44 - terracide
24. sep. 2009 19:57
#43:
Jeg spiller EVE - online lige nu...selv om jeg ikke er i spillet. (skill points)
Og i det spil er der konsekvenser ( none consentual PvP)...ikke noget carebear der.
Gravatar #45 - Trentors
25. sep. 2009 11:55
Uncharted 2 klart. Etteren er et af de bedste PS3 spil der er lavet (hvis ikke det bedste) og toeren har allerede fået fantastiske anmeldelser:
http://ps3.ign.com/articles/102/1026373p1.html

Og en konkret anmeldelse slår ligegyldig hype til enhver tid!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login