mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
jeg håper ikke den nye Wolfenstein bliver lige som han siger for så er det sku nok det sidste jeg jeg gider at spille/købe et wolfenstein spil. hvorfor skal de ødelægge den gamle men gode måde at lave et spil på?
478907111414718754684 beta (1362) skrev:Som lige laver et helt nyt landskab omme bag kikkerten, da de vipper den? Den tror jeg ikke p
For det første, de siger klart og tydeligt at inden objekt manipulationen så danner de et nyt baggrund, så nej, det sker ikke mens du vipper kikkerten. Nu er videoen en demonstration af hvordan man får 3d objekter ud fra et billede og ikke hvordan man skaber en baggrund med patch match osv., så jeg opfatter det ikke som at baggrunden er blevet lavet automatisk i løbet af sekunder.
Måske vildledende, men tror ikke at det er fake. Men hvem ved, måske det er et nyt Penkowa sag.
Mr_Mo (1363) skrev:478907111414718754684 beta (1362) skrev:Som lige laver et helt nyt landskab omme bag kikkerten, da de vipper den? Den tror jeg ikke p
For det første, de siger klart og tydeligt at inden objekt manipulationen så danner de et nyt baggrund, så nej, det sker ikke mens du vipper kikkerten. Nu er videoen en demonstration af hvordan man får 3d objekter ud fra et billede og ikke hvordan man skaber en baggrund med patch match osv., så jeg opfatter det ikke som at baggrunden er blevet lavet automatisk i løbet af sekunder.
Måske vildledende, men tror ikke at det er fake. Men hvem ved, måske det er et nyt Penkowa sag.
jeg tænkte det samme igår da jeg så den...men det var også uden lyd og tror det er der de fleste er gået forkert for så høre man ikke hvad de siger...
Mr_Mo (1363) skrev:Måske vildledende, men tror ikke at det er fake. Men hvem ved, måske det er et nyt Penkowa sag.
Lad os så sige at de har lavet baggrunden i photoshop eller ligendende. Men flere af stederne rammer tegneren helt ved siden af objektet, ligesom rammerne forvalget, og andre gange kender boksen allerede objektets facon inden tegneren har kørt musen hen over det. Alligevel matches figuren altid helt eksakt, og overfladen bliver mappet helt korrekt. Ingen problemer med antialiassing, eller at algoritmen flyder valget udenfor. Enkelte gange er figurene, der drejes oven i købet mere præcise end det, han/hun vælger, efter den har beregenet dem.
Det hele er lidt for fantastisk til at være sandt. Hvis det kommer i nærheden af at virke, er det væsentligt mere besværligt end det ser ud i videoen.
478907111414718754684 beta (1365) skrev:Men flere af stederne rammer tegneren helt ved siden af objektet, ligesom rammerne forvalget, og andre gange kender boksen allerede objektets facon inden tegneren har kørt musen hen over det. Alligevel matches figuren altid helt eksakt, og overfladen bliver mappet helt korrekt.
For mig ser det ud til at der bliver brugt konturer/kontrast i billedet til at skabe den korrekte form.
De foruddefinerede former der bruges, er som jeg ser det, blot for at gøre algoritmen klar over hvilke konturer der skal følges og behøver derfor ikke være særlig præcist?
Det ville nok være svært (læs umuligt) at gøre det samme med en Zebra pga. dens egen høje kontrast, eller for den sags skyld noget der har på samme farve som baggrunden som f.eks en løve på en savanne.
Tripoden (1369) skrev:For mig ser det ud til at der bliver brugt konturer/kontrast i billedet til at skabe den korrekte form.
Ja, men det, jeg hentyder til er at du flere gange igennem videoen kan se mellem masken og objektet.
Tripoden (1369) skrev:De foruddefinerede former der bruges
Det er da meget belejligt at de foruddefinerede figurer lige præcist har de rigtige forhold mellem kurverheldninger, bredder osv.
[quote=Chewy (1376)]De børn er hjernedøde!
det der kan ikke være rigtigt det må være noget overlay med musiken.....
det der kan ikke være rigtigt det må være noget overlay med musiken.....
♫ ♫
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
Bubberwalk Version 3 (eller er det 4?)
http://zulu.dk/dybvaaaaad?blog=%2Fblog%2Fbubber-wa...
http://zulu.dk/dybvaaaaad?blog=%2Fblog%2Fbubber-wa...
Manofsciencemanoffaith (1389) skrev:Do Dogs Even Have Brains?
[url=http://
Det her må være skuespil. Det skal det være.
"It's not like my computer has a brain"
Well, min computer er nu mere intelligent end hende >_<
- man siger ofte at mænd ikke kan tænke hvis blodet er i penissen, gælder det samme her i hendes abnormt store silikone-beholdere?
Lidt tidligt at lærer den grad af selverkendelse :-)
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=4116...
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=4116...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.