mboost-dp1
Windows vNext live blog
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nogen der følger med fra eventet?
Der er live blogging her:
http://live.theverge.com/microsoft-windows-9-event...
Og den hedder Windows 10.. Wtf?!
Der er live blogging her:
http://live.theverge.com/microsoft-windows-9-event...
Og den hedder Windows 10.. Wtf?!
Hvorfor venter MS ikke nogle måneder med en pre-præsentation af Windows 10 (10?, WTF?!). Det virkede meget tyndt, det de havde at vise, lige nu, synes jeg, med en stor blanding af W7/8 og 10 ting, uden et klart grafisk budskab om at "Der vil vi hen!", fremfor (undskyld) bolche-blandingen.
At man nu kan bruge CTRL+V i Command Prompt som supplement til menukommandoen, ser jeg overhovedet ikke som noget banebrydene i Windo(w)s 10 (eller "This is... a geeky feature. I understand."), men mere som en kæmpe mangel der har 'glimret' ved sit fravær i mange år. Men tak fordi nogen fandt koden og endelig pastede den ind i Windows :)
Windows 10's "Flere skriveborde osv" (altså ~Expose på Mac) er jo heller ikke nyt. Heller ikke på Windows, men har så krævet et program fra 3. part.
Nej, det nye må blive at Windows platformen trænger til at blive defragmenteret og strømlinet på tværs af enhederne i Windows-universet, hvilket også synes som den tydeligste råde tråd under præsentationen.
Og det er heller ikke så tosset endda :)
At man nu kan bruge CTRL+V i Command Prompt som supplement til menukommandoen, ser jeg overhovedet ikke som noget banebrydene i Windo(w)s 10 (eller "This is... a geeky feature. I understand."), men mere som en kæmpe mangel der har 'glimret' ved sit fravær i mange år. Men tak fordi nogen fandt koden og endelig pastede den ind i Windows :)
Windows 10's "Flere skriveborde osv" (altså ~Expose på Mac) er jo heller ikke nyt. Heller ikke på Windows, men har så krævet et program fra 3. part.
Nej, det nye må blive at Windows platformen trænger til at blive defragmenteret og strømlinet på tværs af enhederne i Windows-universet, hvilket også synes som den tydeligste råde tråd under præsentationen.
Og det er heller ikke så tosset endda :)
Det snakkede de lidt kort om - de vil have feedback så tidligt i processen som muligt, meget lig det de gjorde med Windows 8. Det er et technical preview og langt fra feature færdigt.. Til gengæld kan de trække på vores brug af det til at fixe bugs og få feedback på hvad der (ikke) er godt.Clauzii (13) skrev:Hvorfor venter MS ikke nogle måneder med en pre-præsentation af Windows 10 (10?, WTF?!).
Og nok af den grund var det et lille event, og ikke det helt store show. Mit gæt er at vi vil se lidt mere til det under TechEd Europe om en måneds tid. Måske developer preview? Og så efterfulgt af consumer preview til Build'15 og release omkring eller kort efter TechEd/MUTEE/hvad navn det nu får, næste år.Clauzii (13) skrev:Det virkede meget tyndt, det de havde at vise, lige nu, synes jeg, med en stor blanding af W7/8 og 10 ting, uden et klart grafisk budskab om at "Der vil vi hen!", fremfor (undskyld) bolche-blandingen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.