mboost-dp1
win 8.1 phone forbindelse til projektor
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
nedenstående fandt jeg i en lukket tråd
er der nogen der ved hvornår f..... det "interne værktøj" bliver tilgængeligt for alm. brugere??
& ja jeg kender beamer og miracast! MEN jeg vil ikke slæbe min PC med og jeg er på en skole med 55 projektore & jeg får dem nok ikke til at skifte dem ud med nogle der understøtter miracast de første par år
Projecter skærmen... Er det via Widi?
GrillBiller (#27)
Jeg har ikke testet den funktionalitet, da jeg kan projektere skærmen og touch input via. USB, ligesom på build konferencen. Det er et internt værktøj ;-)
er der nogen der ved hvornår f..... det "interne værktøj" bliver tilgængeligt for alm. brugere??
& ja jeg kender beamer og miracast! MEN jeg vil ikke slæbe min PC med og jeg er på en skole med 55 projektore & jeg får dem nok ikke til at skifte dem ud med nogle der understøtter miracast de første par år
Projecter skærmen... Er det via Widi?
GrillBiller (#27)
Jeg har ikke testet den funktionalitet, da jeg kan projektere skærmen og touch input via. USB, ligesom på build konferencen. Det er et internt værktøj ;-)
Oversat:
"Hvordan kan jeg projektere skærmen fra min telefon, hvis jeg ikke vil slæbe teknologi med der understøtter det?"
"Project screen" kræver miracast.
Ellers er der Photobeamer appen, der kræver en internet-tilsluttet pc.
En projektor er jo blot en "monitor" og smarte features kommer ikke af sig selv.
"Hvordan kan jeg projektere skærmen fra min telefon, hvis jeg ikke vil slæbe teknologi med der understøtter det?"
"Project screen" kræver miracast.
Ellers er der Photobeamer appen, der kræver en internet-tilsluttet pc.
En projektor er jo blot en "monitor" og smarte features kommer ikke af sig selv.
når nu en skod telefon som iphone kan ville jeg da forvente at en win 8.1 telefon helt sikkert kunne, hvis jeg bare skal vise en PP eller en video er det da for åndsvagt osse at skulle slæbe min PC med!
& ja det er blot en monitor, det burde en telefon da understøtte.
& ja det er blot en monitor, det burde en telefon da understøtte.
der er både en lightning > VGA adapter og en tilsvarende adapter til ældre iphone/ipad udgaver, som Kaj skrev: den viser jo blot en monitor & ja det gør de!?
ja(et lightning>VGA kabel fylder lige så meget som en æske tændstikker) fordi hvis jeg skal bruge miracast skal projektoren understøtte det & det gør dem vi har ikke & jeg får nok ikke lov til at skifte 55 projektorer ud ;-(
MEN tilbage til spørgsmålet er der nogen der ved om det bliver muligt?
MEN tilbage til spørgsmålet er der nogen der ved om det bliver muligt?
Projektoren skal understøtte HDMI, ikke andet.
Men nuvel.
Jeg kan ikke se det bliver muligt. Microsoft kan godt lide Miracast.
Men nuvel.
Jeg kan ikke se det bliver muligt. Microsoft kan godt lide Miracast.
Kunne du ikke bare installere http://www.microsoft.com/en-gb/download/details.as... på den nærmeste maskine?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.