mboost-dp1
Way to go Boxer!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Boxer har her fra 1/7 rystet posen og har flyttet rundt på alle deres egne kanaler. Og har derfor bedt samtlige kunder om at lave en ny kanalsøgning. OK fint nok, det må jeg så gøre. MEN på selve dagen har jeg ikke mistet nogen kanaler og de ligger samme sted på mit TV.
Den eneste kanal der rent teknisk er blevet flyttet er VH-1 fra MUX5 til MUX4. Alle de andre kanaler har bare fået nyt LCN til ingen verdens nytte.
Så de eneste kunder der skulle lave en ny scanning er kun dem der har VH-1.
Vi benytter TV-modul til kortet og har derfor ikke en af deres TV-bokse, så vores Sony Bravia something something kan fint håndtere skift i LCN.
Er der nogen her på forummet som skulle lave en ny kanalsøgning, samt hvilket udstyr bruger du til modtagelse?
Den eneste kanal der rent teknisk er blevet flyttet er VH-1 fra MUX5 til MUX4. Alle de andre kanaler har bare fået nyt LCN til ingen verdens nytte.
Så de eneste kunder der skulle lave en ny scanning er kun dem der har VH-1.
Vi benytter TV-modul til kortet og har derfor ikke en af deres TV-bokse, så vores Sony Bravia something something kan fint håndtere skift i LCN.
Er der nogen her på forummet som skulle lave en ny kanalsøgning, samt hvilket udstyr bruger du til modtagelse?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.