mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Qw_freak (22998) skrev:Mark "skal købe ind med konen" Jensen
Findes der en simpel Android & Iphone app hvor vi kan spille multiplayer med en indkøbsliste når vi er ude og hbadle dagligvarer?
Skal være gratis...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com....
Qw_freak (22998) skrev:Mark "skal købe ind med konen" Jensen
Findes der en simpel Android & Iphone app hvor vi kan spille multiplayer med en indkøbsliste når vi er ude og hbadle dagligvarer?
Skal være gratis...
Indkøbsliste
- edit -
Den har i hvert fald været gratis til iOS - og de reklamerede med en Android app
- edit 2 -
Ellers har SuperBest deres egen multiplatform app
Har prøvet alt det der, Indkøbslister i Onenote igennem skydrive.. Det holder bare ikke.
Men prøv da Evernote fx.
Eller endnu bedre: Lav en madplan for ugen om søndagen, og aftal hvem der køber hvad
Men prøv da Evernote fx.
Eller endnu bedre: Lav en madplan for ugen om søndagen, og aftal hvem der køber hvad
SlettetBruger (23005) skrev:Eller endnu bedre: Lav en madplan for ugen om søndagen, og aftal hvem der køber hvad
Ja, fruen køber ind.
wc4 (23008) skrev:Hvad er det bedsteiPhoneiPod Touch-alternativ og hvordan er det sammenlignet med Touch'en?
?
Mark Jensen opdaterer Netflix APP'en
Netflix er kommet med en opdatering til W8 appen, men er der nogen her der ved hvor man finder en Change-log?
Netflix er kommet med en opdatering til W8 appen, men er der nogen her der ved hvor man finder en Change-log?
SlettetBruger (23011) skrev:Netflix er kommet med en opdatering til W8 appen, men er der nogen her der ved hvor man finder en Change-log?
Altså. Hvis du går ind i storen og vælger dine apps og klikker på netflik og markerer den og trykker "View details" og vælger "Details" kan du se changeloggen:
I denne opdatering har vi tilføjet funktioner og forbedret brugeroplevelsen.
Så nej :P
Googleresultater
Jeg har en kollega der gerne vil have, at de image results der dukker op på google er nogle nyere, da de gamle billeder linger bræk når man googler hende, hvordan dræber man nemmest de results, uden at bede de siderne om at fjerne billederne? Er det noget SEO eller hvordan kan man få dem druknet?
Jeg har en kollega der gerne vil have, at de image results der dukker op på google er nogle nyere, da de gamle billeder linger bræk når man googler hende, hvordan dræber man nemmest de results, uden at bede de siderne om at fjerne billederne? Er det noget SEO eller hvordan kan man få dem druknet?
Så hjælp mig dog
Er det mig der er fuldstændig lam i roen eller havde visse Nokia-modeller Sailor's Hornpipe (de første 34 sekunder) som en valgbar ringetone?
Er det mig der er fuldstændig lam i roen eller havde visse Nokia-modeller Sailor's Hornpipe (de første 34 sekunder) som en valgbar ringetone?
Mark vil ha' gris Jensen
Ved hvilken temperatur langtidssteger folk deres grisekød når de laver pulled pork(?) og hvor langtid? F.eks. per kilo e.lig.
Ved hvilken temperatur langtidssteger folk deres grisekød når de laver pulled pork(?) og hvor langtid? F.eks. per kilo e.lig.
Har ikke prøvet at stege i ovn, men bruger kun min slowcooker på lav.
Med hensyn til tiden, så jo længere jo bedre, så længe der er rigelig væske ved kødet.
Med hensyn til tiden, så jo længere jo bedre, så længe der er rigelig væske ved kødet.
Yvossen (23022) skrev:Mark vil ha' gris Jensen
bruger også en slowcooker, mener min er ca 80 grader på lav. Hvis du har en stegeso, så smid det deri og i ovnen ved en 90 grader og giv det 7'ish timer, sammen med lidt løg, hvidløg buillion og evt en mørk øl som en porter + krydderier (laurbærblade er uundværlige ved pulled pork imho).
Jakob Jakobsen (23023) skrev:#22
Kan være man skulle få sådan en, hvad koster de?
OxxY (23024) skrev:bruger også en slowcooker, mener min er ca 80 grader på lav. Hvis du har en stegeso, så smid det deri og i ovnen ved en 90 grader og giv det 7'ish timer, sammen med lidt løg, hvidløg buillion og evt en mørk øl som en porter + krydderier (laurbærblade er uundværlige ved pulled pork imho).
Lyder som en god ide, det skal prøves, mindes min mor har sådan en stegeso(?!).
Ronson (23025) skrev:Jeg gav min 8-900g klump 11 timer uden noget væske. Fik stegen op på 90-95 grader og holdte ovnen på 100-110 grader. Blev den absolut ikke tør af i mit tilfælde.
Bare liggende frit i ovnen? Det er sådan jeg har prøvet til nu.
De er ikke dyre. 25£ incl gratis fragt http://www.amazon.co.uk/Morphy-Richards-48715-Cook... hvis du klan klare dig med en ikke brand model og engelsk strømstik (jeg har sådan en og de er fine!)
Ja. Den lå bare i en bradepande af en slags. Den blev lidt mindre, men da jeg stak en stegepincet i var "skorpen" blevet næsten helt sprød og kødet faldt fra hinanden og var helt ... moist*.Yvossen (23026) skrev:Bare liggende frit i ovnen? Det er sådan jeg har prøvet til nu.
* der findes ikke et passende dansk ord der ikke lyder beskidt eller ulækker
http://jyllands-posten.dk/international/europa/article5209557.ece skrev:Fransk bilist på omvendt biljagt
Er der ikke en off knap/nøgle i de fleste biler?
Manofsciencemanoffaith (23030) skrev:Er der ikke en off knap/nøgle i de fleste biler?
Da det er en handicapbil med minimum håndgas, er det ikke sikkert at han har mulighed for at slukke bilen under kørsel.
Men lyder som om der er en aptør der har et forklaringsproblem.
Manofsciencemanoffaith (23030) skrev:Er der ikke en off knap/nøgle i de fleste biler?
Eller et gear?.. Automatgear eller ej, man kan altid sætte den i neutral ...
Ikke nødvendigvis under kørsel.
Nogle automatgear skifter først til neutral, når motoren enten er under et vist antal omdrejninger, eller ikke trækker mere.
Der har også været flere problemer med Prius, hvor alt fra håndbremse til bremse er elektronisk styret, hvor folk heller ikke har haft mulighed for at stoppe.
Nogle automatgear skifter først til neutral, når motoren enten er under et vist antal omdrejninger, eller ikke trækker mere.
Der har også været flere problemer med Prius, hvor alt fra håndbremse til bremse er elektronisk styret, hvor folk heller ikke har haft mulighed for at stoppe.
Jakob Jakobsen (23035) skrev:#34
Du ved godt hvad problemerne skyldtes ikke?
Du skal LANGT væk for at finde et svar.
Og det har intet med mekanikken at gøre...men alt gøre med med fysik.
Qw_freak (23038) skrev:Måske har de ret, men kom lige med lidt mere info istedet for at påstå.
Argh. You must be new here.
... der må ligne en bandit, han blev både udvalgt til at fremvise pas da han trådte ud af flyet, samt fik han lov til at sige hej i Told området. Jeg ved ikke hvad de finder så interessant ved mine beskidte underbukser.
Njet. Sidst jeg brugte det var da vi var i Chernobyl. Så det er 1½ år siden. Der er sgu nok aflejret mange ting og sager oven på den.
Mark 'Windåse' Jensen vil gerne vide lidt om synkronisering af filer/bogmærker i Windows (7)
Er der noget i stil med iCloud på en Mac?..
Jeg vil slet ikke vide hvad du brugte det kondom til.. Men var det på hende der tilbød drbravo tungemassage?Dreadnought (23046) skrev:Njet. Sidst jeg brugte det var da vi var i Chernobyl. Så det er 1½ år siden. Der er sgu nok aflejret mange ting og sager oven på den.
Thoroughbreed (23047) skrev:Mark 'Windåse' Jensen vil gerne vide lidt om synkronisering af filer/bogmærker i Windows (7)
Hvis man bruger Chrome kan man synkronisere bogmærker ved at logge ind med gmail konto i indstillinger.
Filer? Jeg har ikke synkroniseret filer med iCloud endnu, så ved jeg ikke hvad det er du vil. Der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.