mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
myplacedk (16919) skrev:Der er så mange status-beskeder jeg ikke forstår alligevel. Jeg kan ikke se grund til at poste yderligere uforståeligt sludder med vilje.
Eller nogen grund til at undre mig bare fordi jeg ser en statusbesked jeg ikke forstår.
Hvis folk har noget de gerne vil sige, men ikke kan kommunikere klart nok til at jeg forstår hvad de snakker om, så er det mere deres tab end mit.
Kigger på din signatur....yeah right...*host*
terracide (16953) skrev:myplacedk (16919) skrev:Der er så mange status-beskeder jeg ikke forstår alligevel. Jeg kan ikke se grund til at poste yderligere uforståeligt sludder med vilje.
Eller nogen grund til at undre mig bare fordi jeg ser en statusbesked jeg ikke forstår.
Hvis folk har noget de gerne vil sige, men ikke kan kommunikere klart nok til at jeg forstår hvad de snakker om, så er det mere deres tab end mit.
Kigger på din signatur....yeah right...*host*
Den er jo hverken uforståelig eller sludder!
pewbe (16954) skrev:Den er jo hverken uforståelig eller sludder!
Jeg kan i hvert fald ikke se problemet på et nørd-forum. Jeg ville ikke bruge det som status-opdatering.
Så kan man diskutere hvor meget nørd-forum der er tilbage over newz, men det er så en anden snak.
myplacedk (16955) skrev:Så kan man diskutere hvor meget nørd-forum der er tilbage over newz, men det er så en anden snak.
Vi har jo stadig arne_v og kasperd :P
vandfarve (16964) skrev:Marky means merious musiness
Hvor kan man finde en liste over Microsofts partnere (primært infrastruktur og systemintegratorer) i Danmark?
Du kunne jo spørge dem: [email protected]
Edit: url dur ikke til mails.
vandfarve (16967) skrev:Der var den Robert?
Jeg tror ikke den er komplet - Microsoft siger at de har over 3500 partnere i Danmark..
Sker det så tit på P3 ? :S kan ikke huske hvornår det sidste er lykkedes mig at høre noget fra lorte POP genren på P3
Det bliver spillet regelmæssigt. Men ja, P3 er efter min mening den kanal, der spiller det mest nyancerede musik. Voice, Skala, Nova og de andre kører de samme 20 numre på repeat :/
Infomedia MS
Pilestræde 53, 3.
1112 København
Tlf. 33 47 14 56
Fax 33 11 56 26
Edit: Eller måske ikke. Jeg tror at jeg fik resultatet på en dårig OCR scanning.
Infomedia har 50 til sidst.
Pilestræde 53, 3.
1112 København
Tlf. 33 47 14 56
Fax 33 11 56 26
Edit: Eller måske ikke. Jeg tror at jeg fik resultatet på en dårig OCR scanning.
Zhadow (16979) skrev:Infomedia MS
Pilestræde 53, 3.
1112 København
Tlf. 33 47 14 56
Fax 33 11 56 26
Bum-bum-bum.
Ellers godt gæt. Han, hun, den eller det tager i hvert fald ikke telefonen nu, så jeg venter i spænding på at finde ud af, hvem det er.
pewbe (16981) skrev:Er det nu jeg skal have ny computer?
Ja, hvis den ismaskine der kan køre crysis, så havde jeg sgu slået til. Jeg ville sgu nok købe to endda..
qw_freak (16983) skrev:jeg kan ikke se en computer i reklamen,...
Alt under 1.000 kr. Jeg antager at det faktisk betyder ALT...
Alrekr (16985) skrev:Ikke hvis du går ind på Wupti.com...
Men det ændrer jo ikke på at de reklamerer med at alt koster under 1000kr. Hvad siger du Ronson?
pewbe (16987) skrev:Men det ændrer jo ikke på at de reklamerer med at alt koster under 1.000kr. Hvad siger du Ronson?
I en email..
Man er da mere end almindelig dum, hvis man tror at det gælder alt på hele wupti.com, fordi man har fået et nyhedsbrev med 10 tilbud til under 1.000 kr.
Hvis det i stedet havde været på selve wupti.com, så var det nok anderledes, men jeg synes da du skal gå i krig med dem, og så bestille 20 fladskærme til 19.995 kr. og så kræve du får dem til 1.000 kr. hver, da de jo har reklameret med dette..
Hvis den går igennem, vil jeg gerne købe en for 2.000 kr..
vandfarve (16989) skrev:Marks iPhone-fuck-ups
Min chef har lige skrevet:Sjæf skrev:Smukke brie Inger
Sendt fra min iPad
Hvad betyder det i min virkelige verden, dvs. inden autocorrect fuckede det op?
Du skal sende inger op med en smuk brie til hans frokost.
vandfarve (16989) skrev:Marks iPhone-fuck-ups
Min chef har lige skrevet:Sjæf skrev:Smukke brie Inger
Sendt fra min iPad
Hvad betyder det i min virkelige verden, dvs. inden autocorrect fuckede det op?
At din chef er en Mac fag ?
3....2....1.... FLAMEBAIT RATING INCOMING !
Kris (16992) skrev:Mark Jensen skal på tur:
Hvorfor må man ikke bruge gmail på den popup som kommer på takeoffer.dk?
Har jeg misset noget eller er det dem som bruger åndssvag kode?
Den siger blot: Den indtastede e-mail adresse er ugyldig :(
Jeg brugte gmail
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.