mboost-dp1

Tjen penge på signup bonusser, igen igen...

Gå til bund
Gravatar #1 - plumnet
16. okt. 2006 18:12
Så generer jeg lige igen ;) Skyd mig...

Nyheden er at odds.plumnet.dk er blevet oversat til dansk ! HURRAA... og har en masse nye bonusser, lige til at tage...

Og seriøst, man KAN tjene penge på det her ;)

Her kommer det gamle indlæg:

De fleste bookmakere giver en signup bonus på 100 % på det første beløb du sætter ind på deres konto.

Hvis du sætter 500 kr dobbler de op til 1000 kr. De penge skal så spilles igennem nogle gange før du kan trække dem ud, bookmakerne håber så på at du taber din indsats undervejs..

odds.plumnet.dk har et system hvor man højest mister omkring 10% af signup bonussen hvorefter man kan trække den ud.

Da mange bookmakere tilbyder disse bonuser kan det hurtigt løbe om, og med bonus arbitrering (som teknikken hedder) kan man nemt tjene 3-6000 kr, uden nogen reel risiko.

Hvis det lyder rart, så kig forbi odds.plumnet.dk
Gravatar #2 - milandt
16. okt. 2006 18:25
De fleste af den slags steder du linker til tillader ikke at deres affiliates spammer nyhedsgrupper of fora for at generere trafik.

Smut så.
Gravatar #3 - plumnet
16. okt. 2006 19:51
Jeg er ikke affiliate med nogle bookmakere.

Jeg har lavet siden fordi jeg selv har tjent nogle penge på det, vil hjælpe andre med det og synes det er sjovt..
Gravatar #4 - buch
16. okt. 2006 20:33
Skal vi sige det sådan at jeg har tjent 1674,- på noget alla det han henviser til. Hvis man gider sætte sig ind i det, kan man tjene sikre penge :)

uddrag fra en guide jeg bruge:

1: Opret dig som kunde på www.Betway.com og indsæt 1.000,- danske kroner nøjagtigt.

2: Send en mail til [email protected] hvor du i title linjen skriver "brugernavn 1.000,- kr" (der hvor der står brugernavn skriver du dit eget nyoprettede brugernavn).

3: Når Betway modtager denne mail fra dig, indsætter de automatisk yderligere 1.000,- kr på din nye konto.
Du har altså nu 2.000,- kr. på din Betway konto.

4: Opret dig som kunde på www.Bet24.com (Når du opretter her, er det yderst VIGTIGT at du opretter dig via linket nederst i midten af siden "Op til 250 kroner i sportsbetting bonus til nye kunder") og indsæt 1.750,- danske kroner nøjagtigt.

5: Når du indsætter dette beløb hos Bet24, giver de dig automatisk yderligere 250 kr. i bonus. Du har altså nu 2.000,- kr. hos Bet24.

6: Nu har du altså 2.750,- kr. ude og "Svømme", men til gengæld 2.000,- kr. på din nye spillekonto hos Betway og 2.000,- kr. hos Bet24.
Nu skal vi så tjene de penge jeg lovede.

7: Du vælger EN tennis kamp (Det skal endeligt være den samme kamp hos begge spillesider), som begge spillesider har på programmet. Du skal nu sætte alle dine 2.000,- kr. hos Betway på at den ene person vinder kampen. Herefter sætter du alle dine 2.000,- kr. hos Bet24 på at den anden person vinder kampen. VIGTIGT!! begge udfald skal mindst være til odds 1,88

8: Kampen er nu færdig, og vi forestiller os, at den person du spillede på hos Betway vandt kampen. Du kan nu hive gevinsten hjem (2.000,- X 1,88 = 3.760,- kr.) og da du havde 2.750,- kr. i spil har du her et overskud på 1010,- kr.

9: Ja, man skal tabe hos den ene bookmaker.

10: Nej, der findes ikke uafgjorte tennis kampe.

En lille hjælp:
Man kan ofte finde kampe som giver lidt forskellige odds, hos de to spillesider.
Eksempel:
Betway - Jürgen Melzer vs. Juan Monaco
Jürgen Melzer odds 1,88 Juan Monaco odds 1,88
Unibet - Jürgen Melzer vs. Juan Monaco
Jürgen Melzer odds 2,00 Juan Monaco odds 1,88
I sådan et tilfælde er det vigtigt at sætte de 2.000,- på Juan Monaco hos Betway. For skulle det ske at Juan Monaco vinder kampen, ja så er gevinsten bare større.

BEMÆRK! måden fungere ikke mere, da der er blevet ændret spille regler og sign up bonusser, dette her er bare et eksempel på hvordan jeg tjente penge
Gravatar #5 - plumnet
19. okt. 2006 11:40
Puha, glad for at få lidt støtte :)
Men ja, man kan rent faktisk tjene på det...
Problemet er bare at den slags sider/ideer drukner i alt det lort fra folk som påstår at man kan tjene nemme penge, men bare vil have ens penge.

Siden er relativ ny og kunne nok gerne være bedre forklarende, feedback modtages meget gerne :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login