mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (17650) skrev:Clauzii (17649) skrev:Altså ~56 Mb(it)?
Så godt fejlen.. men nope. Chuck Testa
http://www.fullrate.dk/om_fullrate/bredbaandsfakta/bredbaand/bb_35mbit/ skrev:
Bredbånd Op til 35/5 Mbit
(Minimum 25/2 Mbit)
349,- mdr
http://www.fullrate.dk/om_fullrate/bredbaandsfakta/erhverv/pro_50mbit/ skrev:
Bredbånd Professionel 50/10 Mbit
(Minimum 20/1 Mbit)
409,- mdr (og 12 mdr binding)
Hvis jeg skulle betale
Så ringe er TDC da ikke engang?..
Nej kælling, hvis det er "velovervejet", så har du selvfølgelig også tænkt på at når du lader dig pierce og tatovere som 50 cents dyreste luder, så vil du nok få kommentarer med på vejen.
"Jammen man må ikke dømme folk efter udseendet"
Jo, det man godt. Når folk selv vælger deres udseende, må det trods alt reflektere en del af deres person.
Jo, det man godt. Når folk selv vælger deres udseende, må det trods alt reflektere en del af deres person.
Jakob Jakobsen (17655) skrev:Nej kælling, hvis det er "velovervejet", så har du selvfølgelig også tænkt på at når du lader dig pierce og tatovere som 50 cents dyreste luder, så vil du nok få kommentarer med på vejen.
At folk ikke ser ud som man selv ville, giver ikke en ret til at chikanere dem.
Kan ikke se at det er direkte chikane, medmindre de følger efter hende og fortsætter med at råbe efter hende.
Når man selv vælger at se så anderledes ud, så må man altså regne med at man får påtale for det.
Men hun har jo nok troet at alle synes det er såå sejt, så hun kun ville få en masse positive bemærkninger.
Hun har selv valgt det, så hun må selvfølgelig også tage konsekvensen.
Kan ikke se at det er direkte chikane, medmindre de følger efter hende og fortsætter med at råbe efter hende.
Når man selv vælger at se så anderledes ud, så må man altså regne med at man får påtale for det.
Men hun har jo nok troet at alle synes det er såå sejt, så hun kun ville få en masse positive bemærkninger.
Hun har selv valgt det, så hun må selvfølgelig også tage konsekvensen.
Ja, helt klart.
Jeg mener dog ikke at man kan tillade sig at "udsmykke" sig ekstremt, og så derefter pive over at man får respons.
Man har vel netop valgt at "udsmykke" sig for at vise sig frem.
Det er lige som kvinder der ifører sig meget nedringede bluser, hvorefter de bruger halvdelen af aftenen på at brokke sig over at alle kigger på deres bryster.
Eller en "person" jeg mødte på den lokale for et stykke tid siden.
Ranglet glatraget hvid person i hættetrøje og "White pride" tatoveret på hals og kind.
Af en eller anden grund, regnede jeg ikke lige med at han var den ledende professor på Risø.
Ja, helt klart.
Jeg mener dog ikke at man kan tillade sig at "udsmykke" sig ekstremt, og så derefter pive over at man får respons.
Man har vel netop valgt at "udsmykke" sig for at vise sig frem.
Det er lige som kvinder der ifører sig meget nedringede bluser, hvorefter de bruger halvdelen af aftenen på at brokke sig over at alle kigger på deres bryster.
Eller en "person" jeg mødte på den lokale for et stykke tid siden.
Ranglet glatraget hvid person i hættetrøje og "White pride" tatoveret på hals og kind.
Af en eller anden grund, regnede jeg ikke lige med at han var den ledende professor på Risø.
Elskov (17661) skrev:Det er jo deres egen skyld, de ser sådan ud.
Den må du så gerne uddybe lidt mere.
Du mener altså at alle fede er det af deres egen skyld, og er noget de velovervejet har valgt?
Tror bare du skal droppe den sammenligning ret hurtigt.
Jakob Jakobsen (17663) skrev:Elskov (17661) skrev:Det er jo deres egen skyld, de ser sådan ud.
Du mener altså at alle fede er det af deres egen skyld, og er noget de velovervejet har valgt?
Ja. Hold op med at spise.
Hånter (17665) skrev:Jakob Jakobsen (17663) skrev:Elskov (17661) skrev:Det er jo deres egen skyld, de ser sådan ud.
Ja. Hold op med at spise.
Men jeg kan godt lide at spise!
Jakob Jakobsen (17663) skrev:Den må du så gerne uddybe lidt mere.
Utroligt få mennesker er fede pga genetik. Det er en livsstil. Jeg er selv fed, og jeg ved da godt, det er min egen skyld. Selv da jeg tog på pga antidepressiv medicin kunne jeg have holdt vægten, hvis jeg havde tænkt mig om.
Det er desuden ret irrelevant, synes jeg, om hun har lavet en velovervejet beslutning eller ej. Det er hendes valg. Folk på gaden skal lære at holde deres kæft.
Nu skifter jeg emne.
Rejsekort har en mobiludgave af deres side. De har tilmed (når man når dertil) indlejret NemID-appleten, fordi dunno.
Rejsekort har en mobiludgave af deres side. De har tilmed (når man når dertil) indlejret NemID-appleten, fordi dunno.
Jeg vælger at gå i en jakke, hvorpå der med store neonbogstaver står "Sorte er svin".
Alligevel skal jeg forvente at folk bare holder deres kæft, da det er mit valg?
Nej, når man vælger at udtrykke sig, må man forvente at folk reagerer på det, ved dog godt at mit eksempel er at sætte det på kanten.
Og nej, du kan ikke sammenligne fedme med tatoveringer og piercinger, lige meget hvor ulogisk du kan prøve at forklare det.
Det ene har man valgt at udtrykke sig med, det har man ikke med det andet (Medmindre man er en ret speciel type person).
Jeg vælger at gå i en jakke, hvorpå der med store neonbogstaver står "Sorte er svin".
Nej, når man vælger at udtrykke sig, må man forvente at folk reagerer på det, ved dog godt at mit eksempel er at sætte det på kanten.
Og nej, du kan ikke sammenligne fedme med tatoveringer og piercinger, lige meget hvor ulogisk du kan prøve at forklare det.
Det ene har man valgt at udtrykke sig med, det har man ikke med det andet (Medmindre man er en ret speciel type person).
Jeg ser den pointe og kaster et "right back at ya, dude-bro!", for at udtrykke sig for at provokere kan ikke sammenlignes med at udtrykke sig for at se ud, som man føler sig bedst tilpas. Men udover det, så ja, jeg synes folk skal holde deres kæft overfor folk med en racistisk jakke med neonbogstaver.
Og jeg vil gerne vædde min højre hånd på, at hun godt vidste, at hun ville få negative kommentarer, da hun startede den stil. Men derfor skal man ikke acceptere det.
Og jeg vil gerne vædde min højre hånd på, at hun godt vidste, at hun ville få negative kommentarer, da hun startede den stil. Men derfor skal man ikke acceptere det.
Elskov (17670) skrev:Og jeg vil gerne vædde min højre hånd på, at hun godt vidste, at hun ville få negative kommentarer, da hun startede den stil. Men derfor skal man ikke acceptere det.
Netop.
Hun skal dog ikke stille sig op i landsdækkende tv og begynde at pive over det.
Eller påstå at man ikke er ude efter opmærksomhed, for derefter at deltage i en doku... et realityshow.
Jakob Jakobsen (17669) skrev:#67
Hvis man vælger at spise mad så må man også forvente at jeg råber fede svin efter folk. Det er et valg man tager.
Elskov (17672) skrev:Jakob Jakobsen (17671) skrev:Netop.
Hun skal dog ikke stille sig op i landsdækkende tv og begynde at pive over det.
Hvorfor ikke? Der sker vel kun noget positivt ved at folk får at vide, at det ikke er i orden at råbe efter folk.
For det første tvivler jeg på at der konstant bliver råbt efter hende. Hendes egne eksempler er jo bare kommentarer folk er kommet med, når de passerer hende osv. ikke megen råben over det, ellers havde hun nok nævnt det som en af eksemplerne.
Og hun vil jo helt klart selv have opmærksomhed. Men det er så kun i orden at give hende positiv opmærksomhed?
Jeg er ked af det, men sådan virker verdenen ikke.
apkat (17673) skrev:Hvis man vælger at spise mad så må man også forvente at jeg råber fede svin efter folk. Det er et valg man tager.
IDIOT!
Så kommer du da bare forbi Aarhus den 12. så sørger jeg for at have kameraet med.
Der skal jo ikke være så store problemer med det hele.
Så kommer du da bare forbi Aarhus den 12. så sørger jeg for at have kameraet med.
Der skal jo ikke være så store problemer med det hele.
Jakob Jakobsen (17655) skrev:Nej kælling, hvis det er "velovervejet", så har du selvfølgelig også tænkt på at når du lader dig pierce og tatovere som 50 cents dyreste luder, så vil du nok få kommentarer med på vejen.
Nu er jeg ikke den helt store tilhænger af tatoveringer og piercinger, men hun ser da ganske køn ud.
Mind mig lige om det næste gang vi ses.Caek of Doom (17676) skrev:Jeg bliver positivt overrasket, når folk ikke kan holde øjnene fra mine patter. Just sayin'.
Dreadnought (17682) skrev:men hun ser da ganske køn ud.
http://i2-images4.tv2net.dk/s/20/36205020-0bcb26bd...
http://i2-images1.tv2net.dk/s/79/36011179-c889b83b...
http://i2-images1.tv2net.dk/s/83/36011183-74222644...
http://i2-images3.tv2net.dk/s/66/36011166-be5c901e...
XorpiZ (17684) skrev:Nydelig ung dame.
Men hun udstråler "jeg har issues"
...Hvilket i min bog betyder "Jeg er kinky"
Det er ikke nogen hemmelighed at snavs på f.eks. tallerkener forsvinder nemmere med varmt vand kontra koldt vand.
Men hvad er det der gør det?
Mit umiddelbare bud er at varmen får molekylerne til at udvide sig, hvilket "skubber" snavset frit af i dette tilfælde keramikken...
Gætter jeg rigtigt?
Mit umiddelbare bud er at varmen får molekylerne til at udvide sig, hvilket "skubber" snavset frit af i dette tilfælde keramikken...
Gætter jeg rigtigt?
Chewy (17686) skrev:Det er ikke nogen hemmelighed at snavs på f.eks. tallerkener forsvinder nemmere med varmt vand kontra koldt vand.
Gætter jeg rigtigt?
Olie (læs: fedt) bliver mindre sticky/mere tyndtflydende når det bliver varmt.
Måske derfor?
Chewy (17686) skrev:Det er ikke nogen hemmelighed at snavs på f.eks. tallerkener forsvinder nemmere med varmt vand kontra koldt vand.
Gætter jeg rigtigt?
Simpel fysik. Jo højere temperatur, jo hurtigere sker tingene.
Og som #88 skriver ,går det selvfølgelig hurtigere, når det man prøver at vaske væk, ikke er i fast form mere.
Caek of Doom (17678) skrev:Jeg har vist slet ikke nogen boobelicious billeder af mig selv, sorry.
Jeg gik på Google+ for at modbevise dig, men selv på det billede, som Lingu kunne lide, er brysterne på ingen måde i fokus.
SlettetBruger (17685) skrev:Men hun udstråler "jeg har issues"
...Hvilket i min bog betyder "Jeg er kinky"
Enig. :D
Daniel-Dane (17690) skrev:Jeg gik på Google+ for at modbevise dig, men selv på det billede, som Lingu kunne lide, er brysterne på ingen måde i fokus.
Hvorfor deler du ikke?!
DD er en gentleman.XorpiZ (17692) skrev:Daniel-Dane (17690) skrev:Jeg gik på Google+ for at modbevise dig, men selv på det billede, som Lingu kunne lide, er brysterne på ingen måde i fokus.
Hvorfor deler du ikke?!
Det er jeg ikke, men jeg ved ikke hvilket billede der menes.
Daniel-Dane (17690) skrev:Jeg gik på Google+ for at modbevise dig, men selv på det billede, som Lingu kunne lide, er brysterne på ingen måde i fokus.
Det er de sjældent ;P
Gætter jeg rigtigt?
Prøv så med et glas der har været mælk i. /hint, KOLDT vand virker.
Qw_freak (17697) skrev:Det er jo fordi der i mælk er [det stof der]* binder vand og fedt...
*Kan ikke huske navnet på det, og gider ikke google efter det...
Emulgator?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.