mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Makes me go Hmm:
Jeg sidder med in-ears, som fulgte med min Nexus S, i ørerne. Lyden i computeren er slukket (dvs. slået fra i Mixer i Win7). Jeg sidder så jeg kan nå radiatoren med mine fødder.
Når jeg rører ved radiatoren kan jeg høre en summen i ørerne. Når jeg så ikke længere rører radiatoren forsvinder den summen..
Jeg sidder med in-ears, som fulgte med min Nexus S, i ørerne. Lyden i computeren er slukket (dvs. slået fra i Mixer i Win7). Jeg sidder så jeg kan nå radiatoren med mine fødder.
Når jeg rører ved radiatoren kan jeg høre en summen i ørerne. Når jeg så ikke længere rører radiatoren forsvinder den summen..
Alle dine sanser er baseret på elektriske signaler.
Får en relevant nervecelle en impuls grundet overgang i en enhed du rører, vil du opleve det som en summen.
Alle dine sanser er baseret på elektriske signaler.
Får en relevant nervecelle en impuls grundet overgang i en enhed du rører, vil du opleve det som en summen.
Fordi du har galvanisk forbindelse til din computer, eller andet netdrevet elektronisk udstyr og din radiator som oftest har en fortrinlig jordforbindelse.
Fordi du har galvanisk forbindelse til din computer, eller andet netdrevet elektronisk udstyr og din radiator som oftest har en fortrinlig jordforbindelse.
...
Undrer mig bare stadig - der er jo ikke direkte forbindelse mellem mig og ledningen i øredutterne, de er trods alt lavet af gummi og plastik (som ikke har den bedste ledeevne, sidst jeg tjekkede). Medmindre der er tale om nogenlunde samme fænomen som med konkylier og havet - det forklarer bare ikke hvor jeg får en evt. ladning fra..
Undrer mig bare stadig - der er jo ikke direkte forbindelse mellem mig og ledningen i øredutterne, de er trods alt lavet af gummi og plastik (som ikke har den bedste ledeevne, sidst jeg tjekkede). Medmindre der er tale om nogenlunde samme fænomen som med konkylier og havet - det forklarer bare ikke hvor jeg får en evt. ladning fra..
http://jp.dk/udland/usa/article2467910.ece skrev:Sundhedseksperter har påpeget, at det ikke er nødvendigt at tømme søen, da et menneskes blære i gennemsnit indeholder omkring 0,2 liter væske. Men det ændrer ikke på, at søen skal tømmes – et projekt, der kommer til at koste skatteyderne godt 190.000 kr.
Men hvad så med alle de dyr der også skider og pisser i søen?
Problemet er at når man først begynder at tænke på "jeg drikker potentielt et tår pis fra et menneske"
er godt eksempel.
Vi har tit haft gang i noget kaldet "Moch-krich"
"Lorte krig" Hvor det ellers gik ud på at nakke hinanden med kokasser - Handske løs.
Men no way nogensinde kunne vi ha fundet på at tage fat i en human pups... det er simpelthen for klamt.
er godt eksempel.
Vi har tit haft gang i noget kaldet "Moch-krich"
"Lorte krig" Hvor det ellers gik ud på at nakke hinanden med kokasser - Handske løs.
Men no way nogensinde kunne vi ha fundet på at tage fat i en human pups... det er simpelthen for klamt.
Ja det er noget pjat. men folk kan være fisefornemme :D Hvis de vidste hvad de alt kunne finde af lort i deres mad...
Det var episk når det skete... kolort og hestepære er relativt nemt at vaske ud af håret dog
Rasmus064 (10512) skrev:kaste en lort i hoved på sin "ven
Det var episk når det skete... kolort og hestepære er relativt nemt at vaske ud af håret dog
Random samtale med chefen:
Chef: "Hvornår er budgetterne klar?"
Mig: "Næste uge"
C: "Jeg regner med at du ordner den der omlægning af vores virksomhed til A/S. Aftal det med revisoren. Jeg ved ikke noget om den slags."
Mig:"øhh okay?"
Måske man skulle overveje at lade være med at overdrage ansvaret for sådan noget til en nyuddannet?
Oh well, man lærer vel en ting eller to...
Chef: "Hvornår er budgetterne klar?"
Mig: "Næste uge"
C: "Jeg regner med at du ordner den der omlægning af vores virksomhed til A/S. Aftal det med revisoren. Jeg ved ikke noget om den slags."
Mig:"øhh okay?"
Måske man skulle overveje at lade være med at overdrage ansvaret for sådan noget til en nyuddannet?
Oh well, man lærer vel en ting eller to...
I min lægeerklæring, som min læge skal udfylde (Oh no, he didn't), stilles der følgende spørgsmål:
"Er forsikringssøgende nogensinde kommet til skade?"
Tæller 6-8 forstuvninger, 1-2-3 hjernerystelser, smadrede negler og generelt større sår? Jeg er forvirret. Jeg er jo dreng, så hvad fanden forventer de?! At jeg har levet i en plastbobbel hele mit liv?!
EDIT: Den her er både "hmm" og et dumt spørgsmål, så nu får I glæde af mit spørgsmål i denne ikke helt forkerte tråd.
"Er forsikringssøgende nogensinde kommet til skade?"
Tæller 6-8 forstuvninger, 1-2-3 hjernerystelser, smadrede negler og generelt større sår? Jeg er forvirret. Jeg er jo dreng, så hvad fanden forventer de?! At jeg har levet i en plastbobbel hele mit liv?!
EDIT: Den her er både "hmm" og et dumt spørgsmål, så nu får I glæde af mit spørgsmål i denne ikke helt forkerte tråd.
Netgear RMA-betingelse skrev:ansvariga för leveransavgiften vid inskick av enheten tillbaka till NETGEAR. Vi rekommenderar att ni anlitar en speditör som tillhandahåller spårningsinformation. NETGEAR ansvarar inte för paket som tappats bort på väg till NETGEAR Kunderne er selv ansvarlige for levering gebyr for indsendelse af enheden tilbage til Netgear. Vi anbefaler, at du lejer en afskiber, der giver tracking information. NETGEAR er ikke ansvarlig for pakker tabt på vej til NETGEAR Kunderne er selv ansvarlige for levering gebyr for indsendelse af enheden tilbage til Netgear. Vi anbefaler, at du lejer en afskiber, der giver tracking information. NETGEAR er ikke ansvarlig for pakker tabt på vej til NETGEAR .
Rasmus064 (10512) skrev:Bear Grylls plejer da at være meget glad for tis, og han har da ikke taget skade.
Øhm. Han drikker sit eget pis, svømmer i iskoldt vand, og spiser en levende slange. Han er skadet fra barnsben, du kan ikke sammenligne med ham ;)
vandfarve (10518) skrev:negler
fjols (10525) skrev:Kællinger, ofte fede, der ikke aner de er gravide og føder. Det er da set før.
Min mor hørte om en 15-årig grønlandsk pige, som ikke lige vidste hvem det var, der havde gjort hende gravid (denne gang!!), da min mor var i Grønland for et par år siden. Pigen vidste ikke hun var gravid, selvom hun 'nok godt havde tænkt på det'. Lidt noget lort at få svangerskabsforgiftning når man bor i en bygd nær Thule - og eneste rigtige sygehus ligger i Nuuk...
On-topic: De filosofiske politi
Det kommer åbenbart af en artikel i går om at politiskolen er ved at indføre en ny uddannelse, som er næsten som en professionsbachelor, men underviserne er ikke klar - og fordi underviserne ikke er klar, så optager politiskolen ikke elever.
Det kommer åbenbart af en artikel i går om at politiskolen er ved at indføre en ny uddannelse, som er næsten som en professionsbachelor, men underviserne er ikke klar - og fordi underviserne ikke er klar, så optager politiskolen ikke elever.
WTF... De må ikke have sex før om et par år, men de må gerne gifte sig?!?
vandfarve (10524) skrev:http://m.b.dk/touch/content.pml?guid=www.b.dk/nationalt/dansk-mor-foedte-uden-at-ane-hun-var-gravid
Wtf?
Der er et program på Discoverys Travel & Living der kun handler om unge piger der ikke vidste de var gravide.
Det hedder, sjovt nok, "I didn't know I was pregnant"
SlettetBruger (10536) skrev:
Husk at Mute
Er det country? Hvor fanden er guitaren? støvledansen? Ronson?
http://politiken.dk/indland/ECE1313871/dom-i-broenderslevsagen-lang-faengselsstraf-til-foraeldrepar/ skrev:Moderen sad derimod i salen og hørte, da dommer Dorthe Petersen læste op, at den 37-årige kvinde skal fire år i fængsel. Det er fire år kortere end de otte år, som anklageren havde krævet
Nogle gange kan jeg ikke lide det danske retssystem.
Meh.MiniatureZeus (10541) skrev:http://www.addictinggames.com/bieberkisser.html
En af mine holdmedlemmer på løbeteamet har lige registreret 3 overståede events.. 2x1 times yoga og 3 timers folkedans.
wat
wat
At man ikke kan bestemme kolonnebredde i søgeresultater, når man søger på filer i Win7. Directories skal ikke være ret lange for at man ikke kan se det hele, og så kan man side med mouse over på dem alle sammen.
SlettetBruger (10519) skrev:Venter spændt på Markjensen/miniaturezeus Kommentar xD
Mere hud næste gang! Og mindre gay pose
Nå ja, og behold skægget. Very nice!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.