mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.bt.dk/danmark/13-aarige-piger-skal-misb...
Jeg kan blive gal, ikke pga at man overhovedet tænker på at arrangere sådan noget. Men at der er Forældre der sender deres børn afsted til det.
Jeg kan blive gal, ikke pga at man overhovedet tænker på at arrangere sådan noget. Men at der er Forældre der sender deres børn afsted til det.
Husker min gode gamle HP Deskjet 800-etellerrandet.
Den var så "hurtig" at den kurrede et par cm frem og tilbage når den printede, hvis den stod på et glat bord.
Husker min gode gamle HP Deskjet 800-etellerrandet.
Den var så "hurtig" at den kurrede et par cm frem og tilbage når den printede, hvis den stod på et glat bord.
...ikke et problem jeg normalt har med min eksterne WiFi-antenne
http://www.unexplained-mysteries.com/forum/index.php?showtopic=205840&st=15&p=3899305&#entry3899305 skrev:As a child, about fifty years ago, we had an old door that used a skeleton key. Somehow the storm door and the old door both got locked with the key in between them on the floor. Dad was about to break open the storm door, when Mom said, "Wait". I witnessed her look at the key which raised, went into the key hole and unlocked the door.
My older brother demonstrated telekinesis by moving some robot toys by looking at them. Soon after, he went upstairs and blew out his brains. I always though it had to do with the fear-- the fear that we are each responsible for our own reality. For a long time, Mom just sat looking at a wall. Dad molested me.
And rocks began falling from a blue sky and marbles rolled around of their own accord and something unseen bedeviled my father, scratching him, ect. I did not understand about poltergeist at that age. But I told my grandchildren this story and one little girl, who would strangely go through much the same thing, said, "Telekinesis and poltergeist are opposite. One is outward and on purpose. And one is inward, and you didn't even know you were responsible."
spammail skrev:Hej kære,
komplimenter af dagen, håber jeg, Ur fint derovre, jeg vil gerne præsentere mig selv til dig, mit navn er Natasha fra Monrovia, det er mig en fornøjelse at skrive til dig efter at have set din profil i (newz.dk) der virkelig interesserer mig, at venskab med dig, hvis du har lyst til mig, så vi kan komme til at kende hinanden bedre og se, hvad der skete i future.i vil være meget glad, hvis du kan skrive mig via min e-mail for nemmeste kommunikation og at fortælle dig mere om mig selv og sende dig mit billede, vil jeg være venter på at høre fra dig tak og har en god dag, din nye ven.
Natasha
Her er min e-mail, ([email protected])
XorpiZ (9812) skrev:Er det kun mig der vil se Natasha og Elskov dyrke hed elskov?
Det bliver sgu en trekant - jeg fik også den besked.
Daniel-Dane (9818) skrev:Hmm.
http://newz.dk/~natasha23
LOL, hva fanden regner hun med, gamle kælling, hun er nok 10 år over newz' favoritalder.
LinguaIgnota (9824) skrev:Why I stand here, when I could sitting home and enjoy my favourite beer
Jeg kan anbefale at gå lidt frem, til den fil som hedder Pics.rar... ;)
Alrekr (9830) skrev:#29: Nok hendes mor? :(
Mnc_ (9832) skrev:Kan godt være det er hendes mor's navn i genvejen - man kan da håbe. :P
Fra xkcd:
startede ved en tilfældig artikel på forsiden og efter 15-20 klik så endte jeg der. ;)
Wikipedia trivia: if you take any article, click on the first link in the article text not in parentheses or italics, and then repeat, you will eventually end up at "Philosophy".
startede ved en tilfældig artikel på forsiden og efter 15-20 klik så endte jeg der. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.