mboost-dp1
Tekst-editor for Windows
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vi vs. emacs wars kommer til Windows, lol.
Jeg er enig med den kommentar der foreslår at bringe "edit" fra DOS dagene tilbage. Evt. med et par ekstra features.
Jeg bruger selv nano i Linux når der skal editeres i en terminal. Jeg har aldrig budt min hjerne at lære de mærkværdige principper og keyboard bindings i vim og emacs.
Jeg er enig med den kommentar der foreslår at bringe "edit" fra DOS dagene tilbage. Evt. med et par ekstra features.
Jeg bruger selv nano i Linux når der skal editeres i en terminal. Jeg har aldrig budt min hjerne at lære de mærkværdige principper og keyboard bindings i vim og emacs.
Jeg har aldrig set et *nix system uden vi så jeg har lært det allermest basale vi:
i
a
o
x
dd
pile
esc
:wq
:q!
Det er nok til at man kan rette en konfig fil.
Tilbage i DOS dagene brugte jeg EDIT og også EDLIN. Jeg mener ikke at EDIT kunne inkludere en anden fil men det kunne EDLIN.
i
a
o
x
dd
pile
esc
:wq
:q!
Det er nok til at man kan rette en konfig fil.
Tilbage i DOS dagene brugte jeg EDIT og også EDLIN. Jeg mener ikke at EDIT kunne inkludere en anden fil men det kunne EDLIN.
Jeg synes, det ville være fantastisk at få en simpel tekst-editor som "edit" tilbage på Windows! Det ville gøre det så meget nemmere for os, der arbejder med konfigurationsfiler i terminalen. Jeg er også fan af nano, da det er meget mere brugervenligt end vim eller emacs. Det ville være rart at have et værktøj, der er let at bruge, især når man står i en presset situation og bare skal have gjort noget hurtigt. Håber Microsoft overvejer at Geometry Dash inkludere noget, der virkelig kan hjælpe med de grundlæggende behov!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.