mboost-dp1

Spotify og WP

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
18. jan. 2015 21:52
Jeg skiftede for noget tid siden Spotify ud med Xbox Music fordi Spotify app'en til WP var komplet ubrugelig. Det lader til at have ændret sig, og jeg overvejer derfor at forsøge mig med det igen. Jeg har bare et par spørgsmål som jeg håber andre WP brugere herinde kan svare på.

-Kan man reelt have musik offline nu, uden at det bliver slettet bare man kigger på telefonen?
-Hvordan håndterer app'en at køre samtidig med f.eks. Endomondo som afbryder og fortæller status?
-Er bluetooth afspilning blevet fixet, så man ikke skal genstarte app'en hele tiden?
Gravatar #2 - XorpiZ
19. jan. 2015 05:47
Jeg har haft 3 playlists liggende siden Spotify kom til WP8. De er blevet slettet én gang.

Det fungerer fint, når jeg bruger HERE Drive+ - den spiller musik, der kommer vejledninger, og så spiller den musik igen.

Den med genstarten forstår jeg ikke helt. Hvad er problemet der?
Gravatar #3 - Magten
19. jan. 2015 07:55
Cool, det lyder til de har fået styr på det :)

Genstart var i situationer hvor jeg havde startet app'en inden mit bluetooth var forbundet, eller disconnectede bluetooth uden at stoppe musikken først. Det kunne den ikke håndtere og jeg var nød til at genstarte den - og i visse tilfælde slettede dette også alt mit offline musik >_<
Gravatar #4 - XorpiZ
19. jan. 2015 08:24
De har lige opdateret til version 5 i øvrigt :)

http://www.winbeta.org/news/spotify-windows-phone-...

Det burde rette de fleste af den slags fejl også.

Jeg har dog aldrig haft de problemer du omtaler..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login