mboost-dp1
Skype Video Messaging Now Available
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://winsupersite.com/skype/skype-video-messagin...
Til Windows, OSX, iOS, Android og BlackBerry.. Men ikke til WP... Det forstår man jo ikke noget af...
Til Windows, OSX, iOS, Android og BlackBerry.. Men ikke til WP... Det forstår man jo ikke noget af...
Magten (1) skrev:http://winsupersite.com/skype/skype-video-messaging-now-available
<burn>
De udvikler vel først til de telefoner, der sælger bedst :-P
</burn>
Men det er svært at forstå at de ikke bygger det til deres eget OS først, for at promovere det lidt :-|
Jeg læste at de "køber" udviklere til at lave apps til WP8 for 100.000$, og det lyder som en super god ide. De skal jo bare lige have de kritiske apps med, så skal der nok komme mere fart på. Så kommer de ikke ud for samtalen:
K: Kan jeg få den her app der laver mine billeder meget små og grimme?
S: Nej.
K: Ok, så sælg mig denne telefon, der koster det dobbelte, og har alle de flotte gradienter!!!!1!
Jeg tror han har joinet Android teamet :Pgramps (2) skrev:Windcape lader til at giver problemer i Sverige.
Hvis det så bare var det.. BlackBerry er jo på listen :(478907111414718754684 (3) skrev:<burn>
De udvikler vel først til de telefoner, der sælger bedst :-P
</burn>
Jeg håber det er fordi det er en større udfordring at få integrationen med WP til at spille end "bare" at lave funktionen i en app, men jeg har min tvivl..
Måske vi hører mere når Build starter i næste uge, bum bum..
Magten (4) skrev:Måske vi hører mere når Build starter i næste uge, bum bum..
Det skal jo nok komme snart uanset hvad. De skal jo også lige have Metro designet til at spille. Det behøver de ikke til de andre platforme, og det giver jo en lidt anderledes funktionalitet og andre UI udfordringer.
Edit: Total street der!
Well da jeg sagde til Windcape at jeg synes det var fjollet at lave en Skype app som kun kunne ringe op, men ikke modtage opkald, fordi WP ikke tillader at have internetforbindelsen kørende hele tiden (Så man kan modtage opkald), så blev han meget fornærmet.
Jeg ved ikke om iOS og Android tillader at modtage opkald, men hvis ikke, så synes jeg stadig at Skype på mobilen kun er et halvt produkt.
Jeg ved ikke om iOS og Android tillader at modtage opkald, men hvis ikke, så synes jeg stadig at Skype på mobilen kun er et halvt produkt.
Magten (4) skrev:Hvis det så bare var det.. BlackBerry er jo på listen :(
Det siger da vist en del om hvor meget de tør satse på wp.. :p
/joke
Det lyder da sært at de ikke får det integreret i wp. Kan det evt skyldes frygt for ballade med eu? De skal jo snart have sommerfest og det kunne meget vel tænkes at ms kunne få lov til at betale,
Hmm, ved du om det var i WP8? For så er det vist løst. Jeg har i hvert fald været på Skype hele dagen via min tlf.Mort (6) skrev:Well da jeg sagde til Windcape at jeg synes det var fjollet at lave en Skype app som kun kunne ringe op, men ikke modtage opkald, fordi WP ikke tillader at have internetforbindelsen kørende hele tiden (Så man kan modtage opkald), så blev han meget fornærmet.
Det kan jeg ikke forestille mig, MS har jo ikke nogen særlig plads på smartphone markedet. Jeg kunne forestille mig at det kommer med GDR2 opdateringen til WP8 som rygtes at komme i juli, men det er rent gæt (og håb :D)...Hubert (8) skrev:Det lyder da sært at de ikke får det integreret i wp. Kan det evt skyldes frygt for ballade med eu? De skal jo snart have sommerfest og det kunne meget vel tænkes at ms kunne få lov til at betale,
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.