mboost-dp1

One Microsoft: Company realigns to enable innovation at greater speed, efficiency

Gå til bund
Gravatar #2 - Hubert
11. jul. 2013 13:16
Altså er det slut med den interne konkurrence? Eller har jeg misset noget i alt den salgsgas jeg sprang over? :)
Gravatar #3 - Magten
11. jul. 2013 13:18
Operating Systems Engineering Group. Terry Myerson will lead this group, and it will span all our OS work for console, to mobile device, to PC, to back-end systems. The core cloud services for the operating system will be in this group.
Se det er interessant imo. Måske WP kan komme med i den hurtigere release cycle samt blive integreret bedre med Windows. Det vil være et oplagt mål med den sammenlægning.

Hubert (2) skrev:
Altså er det slut med den interne konkurrence? Eller har jeg misset noget i alt den salgsgas jeg sprang over? :)
Det ser sådan ud, jeg har også sprunget det meste over af samme grund :P
Gravatar #4 - Hubert
11. jul. 2013 13:22
Magten (3) skrev:
Det ser sådan ud, jeg har også sprunget det meste over af samme grund :P

Trist at man vælger at skære konkurrencen væk. Det må alt andet lige give bedre løsninger hvis man har flere forskellige forslag til hvordan man skal løse et givent problem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login