mboost-dp1
Ny mobil, 2K...
Hvad for en mobil skal jeg købe, min nuværende sony Ericsson virker ikke for godt mere... Jeg har ikke de store krav, der må godt være mp3 afspiler funktion hvis det er muligt..
Den må koste omkring maks 2000kr med eller uden abonnement.
Jeg er lidt ligeglad med hvad for et mærke det er bare at den ikke falder fra hinanden efter et par måneder. Og det skal være nem at bruge og ikke mega langsom i menuerne
Den må koste omkring maks 2000kr med eller uden abonnement.
Jeg er lidt ligeglad med hvad for et mærke det er bare at den ikke falder fra hinanden efter et par måneder. Og det skal være nem at bruge og ikke mega langsom i menuerne
Umiddelbart kan jeg kun anbefale sony ericsson, men kun dem UDEN joystick. Gå ikke efter de billigeste udgaver, da de er lidt for billigt samlet, men de lidt bedre markedsførte af dem, er som regel også en god byggekvalitet. Menuerne er altid hurtige og de har nok den bedste musikafspiller i mobiltelefoner pt.
Har ikke fulgt med i de seneste SE mobiler, men foretrækker selv altid candybar telefoner uden slide, flapper, vipper, klapper osv.. ingen mekaniske bevægelige dele i mine telefoner tak!
Har ikke fulgt med i de seneste SE mobiler, men foretrækker selv altid candybar telefoner uden slide, flapper, vipper, klapper osv.. ingen mekaniske bevægelige dele i mine telefoner tak!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund