mboost-dp1

Nokia mobilforretning solgt?

Gå til bund
Gravatar #1 - Skak2000
13. jan. 2014 17:29
Hey

Jeg har kigget lidt på de forskellige artikler omkring salget af Nokia's mobil forretning til Microsoft. Der er dog nogle ting jeg ikke syndes jeg kan finde svar på.

Har Nokia KUN solgt deres Windows Phone afdeling til Microsoft? eller har de solgt hele mobilforretning?
Nokia producer både dummy phone's, Nokia Asha og Windows Phone.

Jeg havde fået den opfattelse, at de havde solgt det hele. Men beholdt deres patenther. Hvorefter man må forvente at Microsoft stopper produktionen af de andre enheder...

Hvis de kun har solgt deres Windows Phone afdeling, Kunne man forestille sig, at de begynder at producer Android telefoner.

Pengene fra Microsoft vil være en udmærket kapitalindsprøjtning til at kickstarte produktion af Android telefoner ;)
Gravatar #3 - arne_v
13. jan. 2014 17:55
Skak2000 (1) skrev:
Kunne man forestille sig, at de begynder at producer Android telefoner.

Pengene fra Microsoft vil være en udmærket kapitalindsprøjtning til at kickstarte produktion af Android telefoner ;)

Jeg vil næsten tro at en del af aftalen er at Nokia ikke producerer telefoner de næste 5 eller 10 år.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login