mboost-dp1

Microsoft vil tvangsfodre opdateringer til Windows 10 Home

Gå til bund
Gravatar #2 - CBM
4. jun. 2015 07:33
@nyhed... Things that make you go hmmm
Gravatar #3 - Magten
4. jun. 2015 07:51
"Mediet har endnu ikke fået Microsofts egen udlægning af teksten"

Det er godt nok nemt at være journalist i dag...

Og v2 "journalisten" gør det ikke meget bedre..

Det skriver Technology Personalized, der har kigget opdateringspolitikken for det kommende styresystem efter i sømmene.
Jo, altså, de har kigget på den her side og læst 1 linje. Kan man virkelig kalde det at kigge noget "efter i sømmene"?

I linjen står der:
•Windows 10 Home users will have updates from Windows Update automatically available. Windows 10 Pro and Windows 10 Enterprise users will have the ability to defer updates.

Tilgængelig, ikke "tvangsfodret". Det er muligt det bliver sådan, men det er ikke det der står.

Og som en på v2 også skriver... Windows downloader ikke opdateringer over forbindelser med begrænset dataforbrug.
Gravatar #4 - Saxov
4. jun. 2015 08:12
Magten (3) skrev:
Windows downloader ikke opdateringer over forbindelser med begrænset dataforbrug

Har dog ikke fundet ud af hvordan man fortæller windows at der er begrænset dataforbrug på en forbindelse. logger man fx på sin mobil's hotspot, henter den gladeligt updates.
Gravatar #5 - Magten
4. jun. 2015 08:18
Saxov (4) skrev:
Har dog ikke fundet ud af hvordan man fortæller windows at der er begrænset dataforbrug på en forbindelse. logger man fx på sin mobil's hotspot, henter den gladeligt updates.
I Windows 10:

Settings -> Network & Internet -> Properties (under Wifi forbindelser) -> Set as metered network

Kan ikke lige huske den præcise vej i Windows 8(.1) men det er muligt der også. Det er i settings panelet under networks.

Bonus info: Hotspots fra WP bliver automatisk sat som metered :)
Gravatar #6 - Manofsciencemanoffaith
4. jun. 2015 08:32
Den må downloade alt det den vil, bare jeg selv kan vælge, hvornår jeg vil installere dem, og i særdeleshed hvornår jeg vil genstarte.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login