mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
TherkelMJ (29583) skrev:...der bare elsker at telenor har problemer med netværket... har fået ca 15 opkald fra vores brugere... en troede spurgte om netværket var nede, resten tror deres telefon er i stykker. ingen af dem havde tænkt på at tjekke deres mail, hvor der er en mail fra klokken ca 8 i morgen hvor der står at telenors netværk er i problemer... SÅ TJEK DOG JERES MAIL!!!
Jeg har telenor, og jeg har ikke fået nogen mail... så det er der sikkert andre, der heller ikke har.
Elskov (29606) skrev:Jeg har telenor, og jeg har ikke fået nogen mail... så det er der sikkert andre, der heller ikke har.
+1
Mamad (moveax1ret) (29600) skrev:dont quit your dayjobs fuckers...........
Vi kan ikke gøre for det. Vi er vokset op med Peter Plys :-(
...der har leget lidt med chocolate rain.
Næste opgave: B-, C- og D-variationer med Trommer og Bas™.
edit: Og intro/outro selvfølgelig!
edit edit: Og breaks og auto fills naturligvis!
Næste opgave: B-, C- og D-variationer med Trommer og Bas™.
edit: Og intro/outro selvfølgelig!
edit edit: Og breaks og auto fills naturligvis!
Ronson (29612) skrev:Dansk lærer i hvad? Amirite, DD!
For det første er det først i morgen jeg bliver dansklærer, og for det andet gælder det ikke, når jeg allerede havde rettet det inden du skrev det!Loooooser!
Ugh, du mindede mig lige om Systrans fail.Ronson (29612) skrev:Dansk lærer i hvad? Amirite, DD!
Daniel-Dane (29615) skrev:Ugh, du mindede mig lige om Systrans fail.
Også mig. Selvom jeg ser det som win. Jeg fik go' middelværdi på den :)
Men det må trykke dig meget, siden du associerer så hårdt, og det må alligevel have taget dig et par minutter at grave frem.
Jeg lover at hæve niveauet for fremtiden, DD. For your pleasure only.
Nej, egentlig ikke. Jeg stødte tilfældigvis på den for et par uger siden, medens jeg ledte efter noget andet.Systran (29616) skrev:Men det må trykke dig meget, siden du associerer så hårdt, og det må alligevel have taget dig et par minutter at grave frem.
Jeg kiggede nogle gamle ratings igennem i min søgen efter noget, som jeg kunne få tiden til at gå med.
Det ved jeg ikke. Der er så meget partiel integration, at det handler mere om det end Laplacetransformationer.
fjols (29627) skrev:Ja da, en Sony Vaio bærbar fra Hong Kong!
Ellers tror jeg resten har været lovligt nok at slæbe hjem uden at betale told osv.
Korrekt. Der er pr. definition ikke told på heroin...
...der er nervøs over udsigten til at skulle være far til August :S
snesman (29628) skrev:fjols (29627) skrev:Ja da, en Sony Vaio bærbar fra Hong Kong!
Ellers tror jeg resten har været lovligt nok at slæbe hjem uden at betale told osv.
Korrekt. Der er pr. definition ikke told på heroin...
...der er nervøs over udsigten til at skulle være far til August :S
Tillykke! Jeg anbefaler hermed at du kalder den lille ny for MiniatureZeus. Det er et godt og solidt navn, med rødder helt tilbage til oldtiden!
Det har desuden den fantastiske fordel, at igennem livet kan han/hun "opgradere" navnet til MediumZeus og MaxiZeus! Bonus!
snesman (29634) skrev:Det er naturligvis en guldmedalje (dreng). Nej, jeg er ikke i tvivl om så meget og jeg glæder mig også. Men derfor freaker jeg pænt meget ud ved tanken om at skulle tage ansvar.... Like a champ:)
Vel, ja sådan er det. Jeg havde pludselig også en opfattelse at det gik op for mig, at da vi fik hunden (ved godt det ikke er præcis det samme) at jeg fra nu af ikke ville være alene, og bare kunne gøre hvad der passede mig.
Men : Thats life. :)
snesman (29634) skrev:Det er naturligvis en guldmedalje (dreng). Nej, jeg er ikke i tvivl om så meget og jeg glæder mig også. Men derfor freaker jeg pænt meget ud ved tanken om at skulle tage ansvar.... Like a champ:)
Døb ham MiniatureZeus, så tager han selv ansvar! Bare se hvor ansvarsfuld jeg er!!!...!!!
gnarfsan (29637) skrev:Du er jo også lærer! Eller er det først senere idag?
Først kl. 15!
Kan godt mærke nervøsiteten begynder at dukke op, selvom jeg aldrig har forberedt mig så godt til en eksamen før, hvor jeg endda har et killer emne (Virale reklamer i undervisningen).
Men det skal nu nok gå, og lige meget hvad så står den på sommerferie kl. 15!
vandfarve (29645) skrev:Selv tidligere KZ-fanger ville jo brokke sig, for Jebus Christ!
No shit? Jøder de bitcher, brokker sig og whiner altid over alting.........
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.