mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (29449) skrev:Frygter det samme her.
Firmafest.. Masser af mennesker samlet tæt.. Så SKAL man blive syg.
Ikke nødvendigvis. Tænk hvis alle blev syge hver gang de havde været til en fest. Så er der jo ingen der gider feste mere! Hvilken verden ville det ikke være, Hr. Porre?
Colapusheren (29451) skrev:Ikke nødvendigvis. Tænk hvis alle blev syge hver gang de havde været til en fest. Så er der jo ingen der gider feste mere! Hvilken verden ville det ikke være, Hr. Porre?
Synes da heller ikke folk lavet andet end at være syge.
Man bliver syg af folk, :D
...der synes det er dødens pølse at sidde på arbejdet når det meste af Danmark holder fri og ingen har IT problemer.
- især når der er 24 grader udenfor og når man lige har modtaget sin LINSE(!) med posten.
...der godt gad den sidste time gik hurtigt så man kunne holde weekend med en guiness.
- især når der er 24 grader udenfor og når man lige har modtaget sin LINSE(!) med posten.
...der godt gad den sidste time gik hurtigt så man kunne holde weekend med en guiness.
Jeg synes, at overskriften efter opsendelsen af skrotraketten (eller rumskibet, som de to eksperter i studiet blev ved at kalde den), der som bekendt skulle max. 15 km. op, var fuldstændig fantastisk:
Danmark er nu en rumfartsnation.
Her skal fandeme ikke mangle noget...
Danmark er nu en rumfartsnation.
Her skal fandeme ikke mangle noget...
Kris (29455) skrev:- især når der er 24 grader udenfor og når man lige har modtagetsin LINSE(!)sit objektiv med posten.
FYP.
Den kvindelige vært på TV2 News er da forfærdelig. Hun kunne ikke engang udtale Suborbitals :/
.. som i øvrigt er stolt over at se raketten flyve til vejrs. Ikke at jeg er involveret, men man bliver da lidt stolt alligevel.
@Porre: Så længe den kom op fra Sputnik var de glade :)
Kris (29455) skrev:- især når der er 24 grader udenfor og når man lige har modtaget sin LINSE(!) med posten.
Hvilket objektiv er der tale om?
...der venter på approval, så jeg kan komme til at spille med minecraft Ethos, Docm, Static, Joker og de andre :-)
Kris (29464) skrev:LINSE !
Fjollehoveder.
Mit nye objektiv er et Canon EFS 55-250mm f4.0-5.6 IS, lige hvad man ønskede sig. :)
SlettetBruger (29459) skrev:Skulle den kun 15km op? o.O Jeg har jo set folk skyde bolde højere end det
Den nåede 2,8 kilometer op:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/03/193257...
Vi har vist alle fløjet højere...dansk navlepilleri af kaliber.
Kris (29464) skrev:LINSE !
Fjollehoveder.
Bemærk
Øverst: 120-400mm objektiv med IS.
Nederst: 40-120mm linse med is.
terracide (29468) skrev:Den nåede 2,8 kilometer op:
Tjaaa.. Hvis du tager udviklingsomkostninger i betragtning, så tror jeg ikke at nogen har gjort noget lignende. Det er dét, der er fantastisk - det er private donationer, sponsorater etc., blandet med entrepenørånd, vilje og talet, som har gjort HEAT-1X Tycho Brahe mulig. Jeg ville tro at en liberal som dig så det fede i, at ikke én eneste offentlig krone er gået til projektet?
XorpiZ (29474) skrev:Føj da. Jeg er imponeret over dit hjertes udholdenhed :o
Har du ikke set EpicMealTime? :o
...der tager ind og drikker bajere til En Dejlig Aften..
Perfekt måde at bruge en lørdag eftermiddag :D
Perfekt måde at bruge en lørdag eftermiddag :D
...der er misundelig på Magten.
...der er blevet færdig med at sortere billederne fra ferien. 3421 billeder er blevet skåret ned til 1871 styk, som er blevet fremkaldt i tilpas dårlig kvalitet, så de lige kan klemmes ned på et oldnordisk medie som kaldes for CD.
...der er blevet færdig med at sortere billederne fra ferien. 3421 billeder er blevet skåret ned til 1871 styk, som er blevet fremkaldt i tilpas dårlig kvalitet, så de lige kan klemmes ned på et oldnordisk medie som kaldes for CD.
Alrekr (29475) skrev:terracide (29468) skrev:Den nåede 2,8 kilometer op:
Tjaaa.. Hvis du tager udviklingsomkostninger i betragtning, så tror jeg ikke at nogen har gjort noget lignende. Det er dét, der er fantastisk - det er private donationer, sponsorater etc., blandet med entrepenørånd, vilje og talet, som har gjort HEAT-1X Tycho Brahe mulig. Jeg ville tro at en liberal som dig så det fede i, at ikke én eneste offentlig krone er gået til projektet?
Næh, jeg anser det som spild...og dansk navlepilleri.
Carmack's Armadillo...se det får de danskere til at ligne jubletåber:
http://www.armadilloaerospace.com/n.x/Armadillo/Ho...
Jeg synes, det er fint, at de går og hygger sig med noget, som de holder af at lave - more power to them. Men jeg kan godt være lidt træt af, hvordan de danske medier blæser det helt ud af propertioner.
This is one small step for man; one even smaller step for mankind. ::shrug::
This is one small step for man; one even smaller step for mankind. ::shrug::
... der netop er kommet hjem fra en bøssebar i et bøssekvarter sammen med min "venindes" jødiske bøssetvillinger, hvor vi alle hørte en lokal nørd af en jødisk bøsse spille poppet bøssepop.
Nej, jeg er ikke homofob, Lingu eller noget . De var bøsser med stort B.
Og, nåja, så tjekkede de alle sammen mine sko ud i metroen. Skal jeg brænde dem (altså, skoene, ikke bøsserne)? Yeah, thought so.
Nej, jeg er ikke homofob, Lingu eller noget . De var bøsser med stort B.
Og, nåja, så tjekkede de alle sammen mine sko ud i metroen. Skal jeg brænde dem (altså, skoene, ikke bøsserne)? Yeah, thought so.
Alrekr (29482) skrev:Det er da hyklerisk. Det er spild, når nogle faktisk gør det, de er bedst til, og gør det så privat som muligt, uden at søge penge hos det offentlige, og er deres egen lykkes smed. Men det var jo hvad man kunne forvente fra dig.
Nej din fatsvage nar.
JEg synes dnakserne er til grin fr at slå så stort brød op...for sølle 2,8 km med ringe kontrol, når man kigger på hvadnadre private laver rundt omkring i verdenen.
Terra - Men så igen ville du bare (bevidst) misforstå...so who cares *shrugs*
terracide (29487) skrev:Nej din fatsvage nar.
JEg synes dnakserne er til grin fr at slå så stort brød op...for sølle 2,8 km med ringe kontrol, når man kigger på hvadnadre private laver rundt omkring i verdenen.
Terra - Men så igen ville du bare (bevidst) misforstå...so who cares *shrugs*
Jeg misforstår? Jeg misforstår? Peter Madsen og Kristian von Bengtson har aldrig sagt, at de lavede en perfekt raket - det var medierne som gejlede det op. Madsen og von Bengtson har lavet en fantastisk raket når man tænker på deres budget (hvor stort tror du Armadillos budget er?). Men vi ved jo, at du gerne udtaler dig om noget, som du ikke lige har læst op på.
Jeg kan anbefale at du læser en blogpost fra Peter Madsen og sætter dig ind i deres mål. De har brugt under 1 mio. kr indtil videre - budgettet for første halvår 2011 er på €37.000.
Copenhagen Suborbitals er selvfølgelig Open Source, så nu ved vi hvorfor du ikke kan lide det...
vandfarve (29485) skrev:Og, nåja, så tjekkede de alle sammen mine sko ud i metroen. Skal jeg brænde dem (altså, skoene, ikke bøsserne)? Yeah, thought so.
Story of my life
Caek of Doom (29493) skrev:...der er stresset og træt af verden.
Lyder alt for bekendt.
Prøv at lære dig selv at sige mañana. Det hjælper en del i hverdagen.
...der for en gang skyld er enig med Thomas Treo..
Skuffende Kim Larsen som dræbte stemningen Magtens Korridorer så småt havde fået skabt. DAD gjorde det som altid godt :D
Håber i den grad Kim Larsen og til dels Magtens Korridorer giver den mere gas til Thy Rock om et par uger..
Skuffende Kim Larsen som dræbte stemningen Magtens Korridorer så småt havde fået skabt. DAD gjorde det som altid godt :D
Håber i den grad Kim Larsen og til dels Magtens Korridorer giver den mere gas til Thy Rock om et par uger..
Jakob Jakobsen (29494) skrev:Prøv at lære dig selv at sige mañana. Det hjælper en del i hverdagen.
Eller brug "Midt om natten" med Kim Larsen, som sprogkursus :-P
Hvad skulle det hjælpe iøvrigt?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.