mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis I nogensinde står i Jakobs situation og tænker: "Damnit, hvad kan jeg gøre?!" så er svaret: Ikke meget. Det med tæskene har en anden jo allerede taget sig af. Men I kan pænt eskortere hende tilbage til køkkenet og håbe, at hun så har lært, hvor hun hører til. Sgu.
Anywho...
...hvis kæreste sidder og skriver en 24 timers take home eksamen, hvor den medfølgende case er 246 sider. De cases de har haft hidtil har været 5-10 sider, og de har ikke fået at vide at eksamen skulle være anderledes. Godt man er færdig:)
...der er blevet sat til at hjælpe med take home eksamen :(
...hvis kæreste sidder og skriver en 24 timers take home eksamen, hvor den medfølgende case er 246 sider. De cases de har haft hidtil har været 5-10 sider, og de har ikke fået at vide at eksamen skulle være anderledes. Godt man er færdig:)
...der er blevet sat til at hjælpe med take home eksamen :(
...der har postet et hardware review af SGS II i9100. God fornøjelse.
Jeg synes, den ligner en blankpoleret pølle. Men ellers lyder det helt fint. Kunne man få den med et ordentligt OS, så var jeg på.
Hvad skal med Android når man har WP........
Connection lost
Edit:
Sorry, jeg vente min bærbar forkert i lommen selvom den og den slukkede.
Connection lost
Edit:
Sorry, jeg vente min bærbar forkert i lommen selvom den og den slukkede.
Lyder som en pisselækker telefon. Nu skal jeg bare have råd til den.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?SlettetBruger (29262) skrev:Sorry, jeg vente min bærbar forkert i lommen selvom den og den slukkede.
Lad mig svare på hans vegne:tazimn (29266) skrev:Lingu: Har du egentlig haft en Android telefon før? Jeg tænker siden du synes at OS er dårligt?
Behøver man at få en pik i røven, førend man kan sige, at man ikke vil have det? Nej, det tror jeg nemlig heller ikke.
Pis, jeg mener:
Nej, jeg har ikke ejet en. Men jeg har brugt nogle stykker. Det er ikke noget for mig.
gnarfsan (29264) skrev:Terracide har selv sagt at man ikke kan polere en pølle, og jeg tror at han taler af erfaring.
Mythbusters polerede da en pølle?
tazimn (29266) skrev:Lingu: Har du egentlig haft en Android telefon før? Jeg tænker siden du synes at OS er dårligt?
Nej, jeg har ikke ejet en. Men jeg har brugt nogle stykker. Det er ikke noget for mig.
Jakob Jakobsen (29250) skrev:Så får i den da i kort version...
Møder en god veninde i dag, opdager hun har blå mærker og får listet ud af hende at det er kæresten der er skyld i dem.
Kommer desværre til at love at jeg ikke gør noget ved det... denne gang.
...der netop har tunet sin mors el-scooter.
Er det lingie og vandfarve der er tale om?
MiniatureZeus (29271) skrev:Jakob Jakobsen (29250) skrev:Så får i den da i kort version...
Møder en god veninde i dag, opdager hun har blå mærker og får listet ud af hende at det er kæresten der er skyld i dem.
Kommer desværre til at love at jeg ikke gør noget ved det... denne gang.
...der netop har tunet sin mors el-scooter.
Er det lingie og vandfarve der er tale om?
Jeg tror hverken lingie eller vandfarve går under betegnelsen: "el-scooter"... Det hedder "bæ-skubber"..
Lige mange bogstaver og stavelser.. det er sikkert en autocorrect fejl..
Hvis der ikke kommer nogle kick-ass nye features i den næste iPhone, så er jeg ret sikker på, at jeg ryger på WP7 - for lissom at prøve noget nyt. Eller hell, måske endda Android. Så længe jeg kun er bundet i 6 mdr. går det nok... Og så er det superpositivt, at man nu kan få en high end-telefon, som ikke er en HTC (dem har jeg haft et par stykker af fra præ-Android-tiden, og dén oplevelse kunne jeg snildt have været foruden).
Det er jo faktisk i morgen, at jeg bestiller et par dejlige discountbilletter til lastrummet på en flyvemaskine, der har retning mod Kiev. Så begynder det sgu at ligne noget, hva'?
http://d9projects.com/newzdk_-_slet_indlg_fra_.use... (til GreaseMonkey o.l.)
Hvis nogen ønsker at blokere terracide (og andre) totalt, så brug ovenstående.
Hvis nogen ønsker at blokere terracide (og andre) totalt, så brug ovenstående.
Daniel-Dane (29278) skrev:Hvis nogen ønsker at blokere terracide (og andre) totalt, så brug ovenstående.
Det er lidt fristende, men jeg er bange for at gå glip af gode lulz, når han gør sig selv til grin. :/ Det er heller ikke meget, man har set til ham i den sidste uges tid.
Min egen inkluderer vandfarve, men det ville jeg ikke byde jer.gnarfsan (29279) skrev:Hvad fanden? Der er ikke engang noget lusket ved det script. Jeg er næsten skuffet...
Jeg rådede kærestens papbror til at købe en Desire sidste sommer, da han havde tabt sin telefon i havet. Det er nok det, Ronson tænker på.
Wildfire S er ikke så slem. Tattoo var slem.
Og at folk køber Smart og tror det er Android.
Og at folk køber Smart og tror det er Android.
Det er sgu da det samme, stort set.LinguaIgnota (29285) skrev:Jeg rådede kærestens papbror til at købe en Desire sidste sommer, da han havde tabt sin telefon i havet. Det er nok det, Ronson tænker på.
Det er det samme, bortset fra at det er noget helt andet, ja. Stort set.
Den holder i øvrigt endnu. Men han har vist aldrig rigtig lært at elske den.
Den holder i øvrigt endnu. Men han har vist aldrig rigtig lært at elske den.
Lyder som et helt almindeligt tvangsægteskab.LinguaIgnota (29287) skrev:Den holder i øvrigt endnu. Men han har vist aldrig rigtig lært at elske den.
Ronson (29282) skrev:HTC Wildfire
gnarfsan (29284) skrev:Wildfire S
LinguaIgnota (29285) skrev:Desire
TMI.Ronson (29286) skrev:Tattoo
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.