mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (29100) skrev:... der er : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Mor...
Hvilken en? "a Morten is a person who by pure ignorance does something really silly, and by accident causes extreme disaster" eller "A "Morten" is a male person with a speech impediment and/or a tendancy for geeky behaviour."?
Hånter (29100) skrev:... der er : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Mor...
.. der er : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Ken...
I Win!!
I like 'Daniel':
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Daniel skrev:This is a difficult name to define because it defies many boundaries of human perception, let alone various languages. One of the closest translations that experts give is God or many other variations of that general idea.
Other definitions are thought to be:
Tao
Chi
The Great Spirit
Chuck Norris
Energy
Infinity
Sublime
ect
Despite the fact that various names have been pinned to Daniel, its seems that all of the above examples (including that of God)cannot even withstand the magnitude of Daniel.
The reason this name continues to elude even the brightest of human minds is that the idea of Daniel cannot possibly exist in a dimensional state. Daniel is so powerful, it defies all laws of this or any other universe. Recent studies have shown that people who have attempted to comprehend this name have either disappeared, died spontaneously, or driven themselves into a pertinent state of insanity and/or catatonia. One common belief is that Daniel is possibly the grounds on which everything and nothing is based. It seems to surpass the idea of infinity. Quantum physicists report that this Daniel is Everything and Nothing. It or He is said to have unexplainable connections with the String and Superstring Theories as Daniel resonates within every single layer of the multi-dimensional complex and yet still exists beyond that point which is where scientists have lost the trail. Various theologists and spiritual leaders believe that Daniel is one who is, as they say, "The Answer". All attempts to understand this idea of Daniel have failed.
Daniel. Nothing else can describe him.
I see what you did thar.
...Der nu er hjemme, og for 3 gang har sms'et veninden jeg har til nabo, om at der er ved at falde lort ud af affaldsposerne på hendes altan.
Gud fanden om jeg gider samle lort op for én mere person.
...Der børster tænder aka spiser et æble.
...Der nu er hjemme, og for 3 gang har sms'et veninden jeg har til nabo, om at der er ved at falde lort ud af affaldsposerne på hendes altan.
Gud fanden om jeg gider samle lort op for én mere person.
...Der børster tænder aka spiser et æble.
Magten (29069) skrev:Og så går han endda meget op i kanterne, og står fint og retter til med et barberblad :)
Det gjorde ham der ikke, men det havde også været lidt for spændende, hvis han havde fortsat i det tempo!
Vent... Går man ikke til frisør pga de kønne frisør-inder?
Og få deres bewbs presset mod skallen når de lige skal tjekke noget på den anden side...
Sådan har min mor gjort det i de 21 år jeg boede hjemme. Jeg spør bar.
Og få deres bewbs presset mod skallen når de lige skal tjekke noget på den anden side...
Sådan har min mor gjort det i de 21 år jeg boede hjemme. Jeg spør bar.
SlettetBruger (29109) skrev:Vent... Går man ikke til frisør pga de kønne frisør-inder?
Køn frisør i København: 650 - 800 kr pr. hereklipning
Lokal ikke videre attraktiv frisør: 180 kr.
Der er steder i landet hvor man får mere end en klipning for de penge ;-)
Rasmus064 (29112) skrev:Du kan altid tage forbi frisør skolen, de mangler altid nogen at øve sig på.
Min ærligste mening er, at det ikke er pengene værd. Jeg har været der to gange og kommer ikke foreløbigt igen, da det simpelthen ikke gav mening for mig.
Jeg vil gerne klippes meget kort (du ve', klassisk G.I. Joe-frisure) i nakken og siderne, men det "måtte de ikke, fordi vi må ikke bruge elektriske hårklippere". WTF?
Så I siger, at jeg ikke må klippes, som jeg gerne vil, og det lærer I noget af? NO SOUP FOR YOU!
Det giver da god mening. Damerne skal lære at bruge en saks og der er kun x antal timer på en undervisningsdag. Så kan det ikke nytte noget, at Vandfarve kommer vadende og insisterer på at spilde deres tid med en opgave, som ligeså godt kan løses af en gigtplaget abekat med epilepsi. Eller Lise.
Få en veninde til at maltraktere dit hår med en maskine, når det er dét, der skal til. Det koster også gratis.
Få en veninde til at maltraktere dit hår med en maskine, når det er dét, der skal til. Det koster også gratis.
Næh. Du må vælge fra menuen, dit utaknemmelige svin. Er maskineklipning ikke på menuen, så fuck dig og dit lortehår.
SlettetBruger (29063) skrev:LOL
Jeg spiser næsten en hel B&J dagligt og har gjort det længe. Jeg KAN ikke få badevægten til at flytte sig langt over 80. Jeg har spist som et svin hele min ungdom, Mellemmåltider, slik, fast-food kl 23 om aftenen hver dag selvom jeg havde spist mig godt mæt til aftensmad. Har altid været en skinny bitch, og kunne ikke gøre en skid ved det. ^^
Jeg synes da ikke jeg så dig til Skinny-bitch landsmødet i sidste uge?
tazimn (29125) skrev:.. der spiser MUMS!!
...der ikke har spist gifler i lang tid 0o
Du skulle vel aldrig have hundrede kroner, vel? (:tazimn (29125) skrev:.. der spiser MUMS!!
...der har fået sin første P-afgift.
...der lige ville sidde på cafeen indtil det stoppede med at regne skomagerdrenge.
...der håber P-vagten blev våd.
...der lige ville sidde på cafeen indtil det stoppede med at regne skomagerdrenge.
...der håber P-vagten blev våd.
Ronson (29137) skrev:Hvis du nogensinde har prøvet at veje dig selv før og efter en ordentlig tømning af tarmen så vil du opdage at det ikke har den store effekt :(
Du skal jo ikke skide på badevægten vel...
vandfarve (29113) skrev:
Jeg vil gerne klippes meget kort (du ve', klassisk G.I. Joe-frisure) i nakken og siderne, men det "måtte de ikke, fordi vi må ikke bruge elektriske hårklippere". WTF?
Der vil jeg nu nok give onklen ret. Jeg har selv et par veninder der er frisører, og jeg har et par gange været "model" (fuck det lyder fesent) på Cha Cha Cha.. Man kommer jo sådan nogle steder for at de kan øve sig i at bruge en saks.. At tage en trimmer og give mig mit sædvanlige korte hår er der ikke meget udfordring i, det beviser min frisøer uden uddannelse og nogen som helst anden erfaring end grønthandler meget godt :D
Næh du, man kommer på frisørskolen for at glo på trunter, og fordi det er sidst på måneden og man lige kan trække den en uge mere inden man bliver klippet "rigtigt".
Jeg nød virkelig da jeg tog grundforløb på Frederiksberg tekniske skole.. Frisørskole lige på den anden side af parkeringspladsen.. Men fanme om de så ikke rykkede hovedforløbene til Ballerup hvor der kun var nørder og mekanikere.. Gawd!
TL;DR: Betal for skidtet eller accepter det er gratis og trunten har magten.
Det gælder iøvrigt også i et forhold, har jeg hørt.
Alrekr (29130) skrev:Du skulle vel ikke have et halvbilligt Samsung sorroundanlæg? :)
Jo.. og sikke noget lort.. Jeg har også en 5 år gammelt Samsung fladskærm. Sikke noget lort x 2.
Daniel-Dane (29131) skrev:Du skulle vel aldrig have hundrede kroner, vel? (:
Nej.. Det er min kærestes.. hun er min sugar mamma.
Det gjorde de også, vi fik lige en snak om det igår.SlettetBruger (29095) skrev:Jeg kan tage afsted til familie arrangementet istedet for dig?
Men gå med kurset. Familie vil støtte det!
Problemet har så løst sig.. Lige efter jeg kommer hjem og fortæller det, så kommer min lillebror og fortæller at hans skoleophold er rykket til og med uge 25 også. Så nu kører vi bare derop når vi er færdige med skole/kursus ^^
...der har ondt i hovedet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.