mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Løbende, indavlet vanskabninger.Elskov (28911) skrev:nogle af de her billeder er priceless!!
Daniel-Dane (28912) skrev:Løbende, indavlet vanskabninger.
Spejl.
Well, bortset fra du sikkert ikke løber ;D
Ronson (28917) skrev:...der har en wacom volito2 digitizer til salg.. hvem mangler?
hvad vil du have for den?
jah......
Jeg har lidt af søvnløshed pga. epilepsi- jeg sov 2-3 timer i døgnet på hverdage i 5 år.......
Hvis jeg drak et par øl og drak 1/3 del af en flaske benylan gik jeg altid kold :)
Jeg har lidt af søvnløshed pga. epilepsi- jeg sov 2-3 timer i døgnet på hverdage i 5 år.......
Hvis jeg drak et par øl og drak 1/3 del af en flaske benylan gik jeg altid kold :)
moveax1ret (28927) skrev:En enkelt øl?
Måske for sådan en spinkel pigekrop som du har.
Fordi det handler ikke om at bliev fuld, bare om at blive døssig :) Der er én øl længe tilstrækkelig når det bliver sent efter en lang dag.
Man bliver sq da ikke døsig efter en øl til aftensmaden, når man skal sove ca. 4 timer efter...........
moveax1ret (28930) skrev:Man bliver sq da ikke døsig efter en øl til aftensmaden, når man skal sove ca. 4 timer efter...........
Kommer an på hvor sent man spiser aftensmad, og hvor hurtig man drikker ^^
moveax1ret (28932) skrev:......der elsker følelsen af at tømme ens nosser langt oppe i skeden på en pige.
Det er ret begrænset hvor meget at det du deponere i en ged ( det er jo det i gør i Iran, EOD. ), der rent faktisk kommer fra sækken af.
RUINING IT.
Ifølge islamistiske regler må du ikke sælge geden til nogen i din by efter udløsning i denne (altså geden)
Men du må godt sælge den til nogen i din naboby.
det var da lige godt satans som i går op i hvor jeg er fra..........
men whatever..... i iran er det ulovligt at have en Mullet......
http://www.guardian.co.uk/world/2010/jul/06/iran-b...
Det er ikke ligefrem noget i kan prale af hva?
Vi lovgiver ligefrem om god stil :)
men whatever..... i iran er det ulovligt at have en Mullet......
http://www.guardian.co.uk/world/2010/jul/06/iran-b...
Det er ikke ligefrem noget i kan prale af hva?
Vi lovgiver ligefrem om god stil :)
Rasmus064 (28936) skrev:Hvorfor ved du sådan noget?
Snakkede med en kristen der råbte op om at dyresex var forkert. For sjov skyld ville jeg se om der ikke stod noget om det i biblen. Det gjorde der ikke, Men faldt over noget snavs for muslimer istedet ^^
Nu er jeg altså en form for agnostiker(mit eget twist- med et twist af matrix lignende ideér) så jeg føler mig ikke ramt.
Når man siger at man tror på noget der er inspirerét af matrix kan man umiddelbart lyde som en prepubetær snotunge- så jeg vil gerne lige uddybe.
Jeg ved ikke om at vores eksistens er resulstatet af en højere form for intelligens- jeg ved dog at der ikke er noget der ved noget om det- og der er ingen sandhed i game bøger.
Jeg tænker mere i retningen af om vores univers i virkeligheden er en computer simulation.......
Jeg ved ikke om at vores eksistens er resulstatet af en højere form for intelligens- jeg ved dog at der ikke er noget der ved noget om det- og der er ingen sandhed i game bøger.
Jeg tænker mere i retningen af om vores univers i virkeligheden er en computer simulation.......
moveax1ret (28941) skrev:Jeg tænker mere i retningen af om vores univers i virkeligheden er en computer simulation.......
Ergo vil vi i fremtiden være i stand til at kneppe Computere i Anus. Hvordan vil den ellers kunne simulere følelsen?
Just saying
http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-... <--- der vil ha det tv.
NioBe (28943) skrev:http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/led-tv/samsung_ue40d8005-_led-tv.htm#test <--- der vil ha det tv.
Hvorfor nogen frivilligt køber Samsung er mig en gåde. Selv SHARP der er en ret lille spiller i Danmark har bedre support.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.