mboost-dp1

iPhone i funktion

Gå til bund
Gravatar #1 - Adducere
24. jan. 2007 10:24
Faldt over denne lille video, hvor Apples nye iPhone bliver demonstreret.

Personligt synes jeg umiddelbart det ligner en lækker, intuitiv brugergrænseflade, med en masse fede features. Men lad os nu se hvordan grundlæggende funktioner som mail, sync og foto virker på den.
Gravatar #2 - milandt
24. jan. 2007 10:49
jeg tror at alle der skriver mere end et par sms'er om dagen ville blive meget meget træt af at skulle skrive på en touchscreen.
Gravatar #3 - Bjørn
24. jan. 2007 14:40
Man kan også se videoen på http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwsf07/ med Steve Jobs.

Synes helt sikkert den har nogle fede features, så som den zoom funktion på billeder etc, deres måde at have voice call på, browseren og den lette måde at gå fra stor til lille på.

Ellers ser det bare ud som et lækkert gadget, Steve Jobs er god til at fortælle om den, ligeså om @TV - måske lidt for mange gentagelser men hva faen... Sad faktisk og så hele fordraget her den anden dag... Over en time
Gravatar #4 - Simm
25. jan. 2007 09:37
Hehe, zoom funktionen er vist nok den samme som Tom Cruises karakter laver i Minority Report? Smart detalje! Normalt er jeg ikke meget for Apples produkter, men iPhonen skal jeg da ha'
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login