mboost-dp1

Intelligent pakeringsdevice og app - Kickstarter!

Gå til bund
Gravatar #1 - SimplyPark
25. jun. 2015 17:19
Er du udstyret med irriterende god hukommelse under kølerhjelmen og synes du at P-vagter bare er helt almindelige flinke medborgere, så stop din læsning – den her besked er ikke til dig. Men er du ligesom os frustreret over at lede efter bilen, der på mystisk vis har flyttet sig i løbet af natten, og træt af at betale P-bøder, bare fordi du har bedre ting at tænke på, så er det her interessant for dig!

Vi forestiller os en verden, hvor du ikke skal tænke på hvor henne og i hvor lang tid du har parkeret. En verden hvor man ikke skal trække en parkeringsbillet, og hvor P-vagter har lidt mindre at lave. Det er SIMPLY-PARKS vision, og vi arbejder på at føre den ud i livet.

Derfor har vi produktudviklet en intelligent parkerings token, som både virker som en automatisk parkerings påminder, og som kan fortælle dig hvor din bil står parkeret. Parkerings tokenen er forbundet til en SIMPLY-PARK App via bluetooth, og det er når denne forbindelse brydes, at position registreres og nedtælling på påmindelsen begynder. De første skridt er altså taget, men der ligger en lang vej foran os.

MEN VI HAR BRUG FOR DIN HJÆLP! Vi arbejder på den sidste del af softwaren, og vi har brug for en økonomisk hjælpende hånd. Derfor starter vi en KICKSTARTER kampagne, hvor du i bytte for økonomisk hjælp vil blive en af de første til at få en SIMPLY-PARK token til din bil.

Find mere info og se kampagnen her: https://www.kickstarter.com/projects/1115844018/si...

Vi har også brug for at høre din mening! Skrive hvad du synes, om vores projekt, og hvad du synes SIMPLY-PARK skal fokuserer på. Hjælp os med at hjælpe jer.
Gravatar #2 - XorpiZ
26. jun. 2015 07:58
Det var dog et helt igennem håbløst projekt..
Gravatar #3 - Manofsciencemanoffaith
26. jun. 2015 08:41
Jeg kan ikke helt se, hvad jeg skal bruge det her produkt til.

Stiller den automatiskt parkeringsskiven? Køber den automatiskt en parkeringsbillet?

Desuden er der forskellige tidsbegrænsninger på de forskellige parkeringspladser, men det kan måske klares med en (opdateret) p-plads database og GPS i telefonen (hvis det er slået til).

Men OP er nok ikke ude efter feedback, nok nærmere $$$.
Gravatar #4 - DStruct
26. jun. 2015 09:09
Jeg har Easy park, forstår ikke hvad det her gør bedre ?
Gravatar #5 - SimplyPark
26. jun. 2015 09:47
Manofsciencemanoffaith (3) skrev:
Jeg kan ikke helt se, hvad jeg skal bruge det her produkt til.

Stiller den automatiskt parkeringsskiven? Køber den automatiskt en parkeringsbillet?

Desuden er der forskellige tidsbegrænsninger på de forskellige parkeringspladser, men det kan måske klares med en (opdateret) p-plads database og GPS i telefonen (hvis det er slået til).

Men OP er nok ikke ude efter feedback, nok nærmere $$$.

Hey Manofsciencemanoffaith,
Ideen bag det her produkt er, at man aldrig skal få en p-bøde. Når man forlader bilen, så starter en 25 minuters reminder automatisk samt lokationen registerers. Det der gør SIMPLY-PARK anderledes, er at du ikke skal huske på det. Det sker automatisk. Hvis man ikke altid husker at se hvad klokken er, når man forlader bilen, så kan man nok heller ikke altid huske at sætte sin reminder. Du har desuden ret i, at det optimale i sidste ende er, at vi får opbygget opdateret p-plads database, hvorved man også kunne automatisere betalingsprocessen.

Gravatar #6 - SimplyPark
26. jun. 2015 09:47

DStruct (4) skrev:
Jeg har Easy park, forstår ikke hvad det her gør bedre ?

Hey DStruct,
Det vi forsøger at gøre, er at alt skal foregå automatisk. Dvs. du slet ikke skal tænke på noget, når du stiger ud af bilen. Det er det, som gør forskellen :)
Gravatar #7 - SimplyPark
26. jun. 2015 09:49
XorpiZ (2) skrev:
Det var dog et helt igennem håbløst projekt..

Hey XorpiZ,
Det kunne være interessant, hvis du kunne uddybe, hvorfor du synes projektet er håbløst.. :) Vi bruger meget tid på det, så hvis du ved noget, vi ikke ved, så del gerne!
Gravatar #8 - XorpiZ
26. jun. 2015 09:51
SimplyPark (7) skrev:
Hey XorpiZ,
Det kunne være interessant, hvis du kunne uddybe, hvorfor du synes projektet er håbløst.. :) Vi bruger meget tid på det, så hvis du ved noget, vi ikke ved, så del gerne!

Man skal betale penge for at man kan finde tilbage til sin bil og for at vide hvornår man har parkeret?

Det første findes der en milliard apps til (hvis man har det problem), der ikke koster noget - og det andet bør man vide.. om ikke andet, så når man stiller p-skiven.
Gravatar #9 - SimplyPark
26. jun. 2015 10:07
XorpiZ (8) skrev:
SimplyPark (7) skrev:
Hey XorpiZ,

Man skal betale penge for at man kan finde tilbage til sin bil og for at vide hvornår man har parkeret?

Det første findes der en milliard apps til (hvis man har det problem), der ikke koster noget - og det andet bør man vide.. om ikke andet, så når man stiller p-skiven.

Hey XorpiZ,
Tak for dit svar! Du har fuldstædig ret i, at der findes rigtige mange apps, der kan påminde dig og gemme din lokation, og hvis man gerne vil have en gratis løsning, så er SIMPLY-PARK app'en faktisk også gratis.

Det du betaler for, er en token, som vil gøre oplevelsen automatisk, så man ikke skal huske på det.

God poiente med p-skiven, men har du overvejet alle dem, som har en automatisk p-skive ? ;)
Gravatar #10 - XorpiZ
26. jun. 2015 10:33
SimplyPark (9) skrev:
God poiente med p-skiven, men har du overvejet alle dem, som har en automatisk p-skive ? ;)

Det er oftest dem der slipper for en parkeringsbøde.. næppe nogen I skal gå efter i jeres målgruppe.

Hvad hvis man må holde to timer på pladsen? Kommer der så også remindere efter 25 minutter? Hvad hvis det hedder 3 timer? 15 minutter?
Gravatar #11 - Manofsciencemanoffaith
26. jun. 2015 10:36
SimplyPark (5) skrev:
Når man forlader bilen, så starter en 25 minuters reminder automatisk samt lokationen registerers.

Hvorfor 25 minutter?
Gravatar #12 - SimplyPark
26. jun. 2015 12:28
Manofsciencemanoffaith (11) skrev:
Hvorfor 25 minutter?

Den er sat til 25 min, som en standard indstilling, da 30 min eller over er den mest hyppige parkeringstid. Men som jeg gav dig ret i tidligere, så vil en opdateret parkeringsdatabase kunne give den korrekte tid.
Gravatar #13 - SimplyPark
26. jun. 2015 12:31
XorpiZ (10) skrev:
Det er oftest dem der slipper for en parkeringsbøde.. næppe nogen I skal gå efter i jeres målgruppe.

Hvad hvis man må holde to timer på pladsen? Kommer der så også remindere efter 25 minutter? Hvad hvis det hedder 3 timer? 15 minutter?

En automatisk parkeringsskrive løser ikke problemet om at huske at gå tilbage til bilen i tide, derfor tror vi på, vi også kan hjælpe dem :)

Du har ret i, at en standardtid på 25 min ikke altid vil være den rigtige, men i det mindste bliver man advaret før tid, og kan så selv skrue på appen og udsætte påmindelsen efter behov. En opdateret parkeringsdatabase vil på længere sigt kunne løse denne problemstilling.
Gravatar #14 - Manofsciencemanoffaith
26. jun. 2015 13:24
Personlig ville jeg hellere have en reminder, så snart jeg forlader bilen, men det er måske bare mig, der ikke har forstået konceptet.
Gravatar #15 - freesoft
27. jun. 2015 10:00
SimplyPark (12) skrev:
så vil en opdateret parkeringsdatabase kunne give den korrekte tid.

Det kan nok trækkes ud af Open Street Maps mange steder :)
Ellers kan jeres app jo laves så den kan tilføje de oplysninger til OSM.

Gravatar #16 - Geekalot
28. jun. 2015 09:49
Så i vil be om penge til noget der bliver gjort ulovligt allerede før det vil komme på markedet, Det lyder som en go ting at donere penge til.
Gad vide hvorfor ingen andre har tænkt på det noget før.
Gravatar #17 - Magten
28. jun. 2015 15:45
Hvad er det der bliver gjort ulovligt?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login