mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (16006) skrev:CBM (16004) skrev:Jeg har lige sluppet en vind så kraftig at min stol lettede og mine baller blafrede
Husk at holde 2 meters afstand. Vi andre må anskaffe os værnemidler
cnr (16008) skrev:CBM - nogensinde overvejet at få undersøgt, om du producere nok til, at det kan udnyttes kommercielt?
Jamen jeg er skam officiel leverandør af naturlig øko naturgas til julemandens landsby
dugfrisk (16011) skrev:Der kommer ikke nogen efterfølger af ligestillingsspillet manhunt.
Næh men måske ender det med lucy lui bots til alle
dugfrisk (16013) skrev:CBM (16012) skrev:dugfrisk (16011) skrev:Der kommer ikke nogen efterfølger af ligestillingsspillet manhunt.
Næh men måske ender det med lucy lui bots til alle
Looping looey har også annonceret at de vender stærkt tilbage
Loooooooooneeeyyy
CBM spottet i Dubai,
https://external-preview.redd.it/msnMtVPFh8hrrryWA...
https://external-preview.redd.it/msnMtVPFh8hrrryWA...
Nå d herrer
Der findes ringrider pølser
Det må da lige være noget for jer at smage på sådan en bandit eller to
Der er nemlig tale om både gris og ko (orne og tyr?)
Og der er åbenbart tale om
Delikatesser
For smagsprøver
Send mail til
[email protected]
Delikatesser
For smagsprøver
Send mail til
[email protected]
Lokal Anus producerer måske snart naturgas
Jeg har lige spist noget mad som betyder at min anus måske engang i fremtiden kan levere en portion økologisk egenproduceret naturgas til lokalt forbrug
Jeg har lige spist noget mad som betyder at min anus måske engang i fremtiden kan levere en portion økologisk egenproduceret naturgas til lokalt forbrug
CBM (16022) skrev:Nå d herrer
Delikatesser
For smagsprøver
Send mail til
[email protected]
Jeg har skam allerede ringriddere liggende i fryseren, et resultat af min studietid i Sønderborg
cnr (16026) skrev:CBM (16022) skrev:Nå d herrer
Delikatesser
For smagsprøver
Send mail til
[email protected]
Jeg har skam allerede ringriddere liggende i fryseren, et resultat af min studietid i Sønderborg
Husk godt med brun sovs og vandet skal hældes fra kartoflerne
fe950 (16025) skrev:CBM (16023) skrev:Lokal Anus producerer måske snart naturgas
business case??
Der er et marked for naturgas på flaske til et eksklusivt publikum. . Som ellers er nødsaget til at tigge joggere om at slippe en vind i deres fjæs
cnr (16029) skrev:Bornholm har sild, Fyn har brunsviger, Sønderjylland har Ringriddere og vestkysten har bakskuld. Hvad har Sjælland, Nordjylland og Østjylland?
Sjælland har corona
Øst og Nordjylland har smukke kvinder
zlatko hivipatski:
javist, cnr besøgte min gård sidste år
dr:
og hvad skete der så?
zlatko hivipatski:
ja cnr ville besøge en af mine køer der hed Rona og pludselig kom han farens ud af stalden uden tøj på og råbte... KO, RONA... KO, RONA... han havde vist fået en sygdom på hans lille tap. Så blev de gift og pludselig hed stakkels Rona nu Ne, han kyssede hande mens han kaldte hende for hans hellige Ko Ne
javist, cnr besøgte min gård sidste år
dr:
og hvad skete der så?
zlatko hivipatski:
ja cnr ville besøge en af mine køer der hed Rona og pludselig kom han farens ud af stalden uden tøj på og råbte... KO, RONA... KO, RONA... han havde vist fået en sygdom på hans lille tap. Så blev de gift og pludselig hed stakkels Rona nu Ne, han kyssede hande mens han kaldte hende for hans hellige Ko Ne
fe950 (16035) skrev:"...en sygdom på hans lille tap"
Sin lille tap.
QW skrev den oprindelige artikel.
fe950 (16037) skrev:Undskyld. Jeg troede at CBM var tap-per nok til at acceptere rettelser.
Han er måske en Liller tap-per.
Er du fra tapper-nøje?
I tappernøje er der ingen kvinder... de nøjes med at lege med tapper
I sædballe foretrækker de sæd på ballerne
Lem er venskabsby med tappernøje da de har samme interesser
I sædballe foretrækker de sæd på ballerne
Lem er venskabsby med tappernøje da de har samme interesser
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.