mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (15194) skrev:CBM (15192) skrev:Jeg har nu haft det sidste ord i 3 timer. Gad vide hvad cnr og fe950 laver?
Jeg var på QW.
Jamen jeg hører også at det med organiske toiletter er meget populær blandt udvalgte befolkningsgrupper i vores naboland
men bare du også husker at give din livsledsager cnr lidt opmærksomhed også
cnr (15193) skrev:Vi har bare et liv min ven
Tillykke med sejren
Takker
Ja jeg har haft på fornemmelsen at dig og fe950 er ret tætte. Håber i er lykkelige sammen.
cnr (15165) skrev:fe950 (15149) skrev:Jo jo, de er bare ikke helt udviklede. Jeg tror ikke de er faldet ned.
Nu vil jeg gerne påpege, at det er Ali, der påstår, at han har førstehåndsviden om dine boller
Han havde ellers lovet ikke at ... nå pyt
cnr (15195) skrev:Det må have været noget af en Qw du fik klemt ud!
Nu er jeg forvirret, var det dig der var WCet?
fe950 (15166) skrev:CBM (15164) skrev:cnr (15156) skrev:CBM - prøv at host, kan være det får testiklerne til at falde ned
Altså nu er jeg krænket
Jeg identificerer mit køn som en opel kadett Fra 1980 i cremefarve med dobbelt karburatorer og de sidder helt rigtigt. .. jeg er krænket over at du antyder mit køn er noget andet
Så har du jo også en større udstødninsmanifold og sænket bagparti.
Men har du 2 kugler hængende under gearstangen? Næppe.
Jeg har en banan i lommen ;D Tænkte bare lige du skulle vide det
Qw_freak (15206) skrev:Ord.
Husk modgift mod alle de e coli og husk det er altså ikke juice og chokoladecreme
Get the new smelly galactic assphone powered by a core ass nine
includes assbuds with extra powerfull vibrator function
includes assbuds with extra powerfull vibrator function
Med mindre QW udfordrer Trumpi. I givet fald får han min støtte til at fucke staterne.
Jeg forudser at CBM får 2 store hæmorider i 2020 og
at QW taber ordet i start 2021.
Jeg forudser også at CNR melder sig ind i Enhedslisten og senere anklager partiet for ufrivilligt sex.
Jeg forudser at Fe bliver den absolutte vinder at det sidste Ord på Amager.
Jeg forudser at CNR og QW og CBM kommenterer på min indlæg inden ugen er omme.
Jeg forudser at CBM får 2 store hæmorider i 2020 og
at QW taber ordet i start 2021.
Jeg forudser også at CNR melder sig ind i Enhedslisten og senere anklager partiet for ufrivilligt sex.
Jeg forudser at Fe bliver den absolutte vinder at det sidste Ord på Amager.
Jeg forudser at CNR og QW og CBM kommenterer på min indlæg inden ugen er omme.
cnr (15216) skrev:Tror det er tid til en afstemning. HVad tror I er mest sandsynligt:
1. Qw får det sidste ord
2. Trump taber præsidentvalget
Skriv dit bud her under
3. Qw bliver præsident for Tarm og deres dødsstjerne
cnr (15228) skrev:JA men problemet med enhedsliste-piger er, at deres mund siger ja men deres advokater sige nej
Men har de ikke haft skrevet sig på listen over enheder?
fe950 (15233) skrev:Hvor mange stemmer måder afgives af enkelt deltager? Kan man afgive sin stemme på nettet? Hvad så hvis man har Corona og stemmen er helt væk?
En stemme på nettet per corona per person
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.