mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (14955) skrev:>Ali
Har du overvejet at udnytte det kommercielt?
>CBM
Jeg lukker med stor fornøjelse lort ud, jeg har så meget af det, at jeg gerne vil dele :-*
Det er ædelt af jer at dele
fastwrite_1 (14960) skrev:Tror I også at CBM er en autobot? ;-)
More Than Meets the eyeeeee... *transformers theme*
@cnr jeg tror cnr trænger til at få vasket sin mund med vand og sæbe. Gerne en sæbe der bruser meget :-)
fe950 (14966) skrev:Skal vi ikke snakke om noget andet. Jeg kan ikke lide robotter. De er mærkelige, sidder og tisser, tager makeup på og snakker om følelser, specielt dem med de små batterier.
Er du så mest til modellerne med små eller store batterier?
>fastwrite_1
Gerne med pebermynte-smag tak
>Ali
Hvad vil du da gerne snakke om i stedet for robotter med 3 stk aa batterier? Det er jo en velkendt aksiom, at alle internet diskussioner før eller siden degenere ned til beskyldninger om at øvrige deltagere er nazister og/eller robotter drevet af 3 stk aa batterier
Gerne med pebermynte-smag tak
>Ali
Hvad vil du da gerne snakke om i stedet for robotter med 3 stk aa batterier? Det er jo en velkendt aksiom, at alle internet diskussioner før eller siden degenere ned til beskyldninger om at øvrige deltagere er nazister og/eller robotter drevet af 3 stk aa batterier
fe950 (14974) skrev:Hun har desværre kun 2 AAA batterier. Snøft
Jeg holder fast i 3 batterier, en til hver hånd og en til munden.
Åh du mener shemale udgaven af Lucy Lui bot med opgraderede batterier... Lucy Lui bot XL SE
Den inkluderer endda en konstant stangstiv modus
cnr (14980) skrev:Ja ja Qw - spreder dine hadske ord gør du og før vi ved af det, render du rundt og gasser jøder
Pas på hvad du siger. Jeg er jøde.
Vent lige...
Har lige kigget i bukserne. No. Jeg er ikke jøde.
Jeg er niger.
Qw... Skriv alle de ord du vil. Cnr skal ikke stoppe dig. Han er kun ude på at vinde tråden. Han var også tæt på at få mig med på ideen eller var det en anden site.
Vent lige.... Er det qw eller cnr eller cbm...jeg er mega forvirret.
Hent min medicin.
cnr (14985) skrev:Han vil love hvad som helst, for at vinde den her tråd. Hvis CBM lover Qw, at stoppe med at skrive her, hvis Qw gav ham en guffer, så var Qw allerede på vej ned på knæ, med en kasse cleanex ved siden af sig...
Jeg skulle have minimum en om dagen for at stoppe og jeg har ingen fået i dag
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.