mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg synes vi skal tilbage til udgangspunktet. altså the Basic, the origin. Det åbenlyse. Det meningsgivende. Det naturlovgivende udgangspunkt som danner grundlag for alle ideer.
Ja tilbage til den naturkonstant, som hedder Fe.
Ja ja . Jeg er klar over at det er overvældende for jer, men det er ok. I skal ikke blive triste. I skal være glade, I skal nyde mine kartjofler og drikke juice.
Ja ja . Jeg er klar over at det er overvældende for jer, men det er ok. I skal ikke blive triste. I skal være glade, I skal nyde mine kartjofler og drikke juice.
fe950 (14560) skrev:Jeg synes vi skal tilbage til udgangspunktet. altså the Basic, the origin. Det åbenlyse. Det meningsgivende. Det naturlovgivende udgangspunkt som danner grundlag for alle ideer.
Ja ja ja was ist gut was ist das?
Ja ja ja was ist gut was ist das?
Das ist mein scönes numsegas
Konstant og økologisk en ægte naturlig konstant fremstillet af naturlige råvarer
cnr (14562) skrev:Du er nok klar over CBM, at din numsegas fremme global opvarmning? Jeg syntes du skal finde den størst mulige dildo og proppe op, så du kan holde den gas, hvor den ikke gør nogen skade
Jamen, den er økologisk og glutenfri ?
Men altså - når vores kære folketing vælger at bruge 840 mia. kroner på nyttesløs kortsigtede klima-symbolpolitik, i stedet for at bruge pengene på den langsigtede energiforskning, der er nødvendigt for at løse problemet, så er det der klima noget åbenbart ikke så vigtigt at få løst...
cnr (14566) skrev:Men altså - når vores kære folketing vælger at bruge 840 mia. kroner på nyttesløs kortsigtede klima-symbolpolitik, i stedet for at bruge pengene på den langsigtede energiforskning, der er nødvendigt for at løse problemet, så er det der klima noget åbenbart ikke så vigtigt at få løst...
840 mia.?
cnr (14569) skrev:Vurdering af hvad det kommer til at koste at implementere 70% målet for 2030
Jeg kunne da godt spise 70 procent mere kål for at øge aroma og hyppigheden ifm min egen produktion af naturgas?
fe950 (14574) skrev:cnr (14571) skrev:Hvis du gør det, så er jorden dødsdømt :-O
Det siges at CBMs tip tip tip......oldefar var årsagen til masse fo 60 millioner år siden.
* Quiiiiiiiiiiiief *
Aaaaaaahhhhhh
cnr (14576) skrev:And so the world ends. Not with a bang but a whimper
Farts of the Caribien - at Worlds ass
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.