mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
JønneTranumPaulsen (14143) skrev:være en flink gut og tildele pladsen til enden
dugfrisk (14150) skrev:magisk
i skal ikke benytte jer af adidas tøj... for så skal i passe på enden når cnr og fe950 er på færde... hvordan de fik adidas tøj på de køer er mig en gåde
cnr (14165) skrev:Come, Mister Tally Man, tally me banana
(Daylight come and me wan' go home)
Come, Mister Tally Man, tally me banana
(Daylight come and me wan' go home)
Kan en cubansk neger røv godt lide en stor banan som den en cubansk banan mester kan levere? Den største banan i hele Cuba!
cnr (14168) skrev:Jo større banan jo bedre, den skræmmer julenisserne væk
Der er ihvertfald nogle julefilm hvor nisserne ville blive skræmt over store bananer
cnr (14172) skrev:En nisse i blenderen er bedre end ti på loftet
men er en banan i nissen så bedre en ti blendere på loftet?
cnr (14175) skrev:Enig fe, den slags bør man lave i et rent køkken i stedet for et støvet loft
hvad med bananer i pyjamas? det har jo nattøj på!
cnr (14177) skrev:Det ryger når du skræller bananen
hvad sker der med bananen efter den er skrællet?
Jeg vil gerne takke påskemaren, tandfisen og pulemanden for deres hjælp og støtte med at finde Chuck norris
cnr (14184) skrev:Den her tråd stopper ikke, før Chuck skriver i den, at den stopper
Xhuxk og chuck siger jeg har vundet
fe950 (14187) skrev:Hvem i alverden er Miiiiig?
en thailandsk person i underholdningsbranchen... hendes fulde navn er Miiiiig Miiiiig Miiiiig og hendes ædru navn er Miiiiig Miiiiig
fe950 (14189) skrev:Miiiiig (14188) skrev:fe950 (14187) skrev:Hvem i alverden er Miiiiig?
Jeg er en thailandsk person i underholdningsbranchen... Mit fulde navn er Miiiiig Miiiiig Miiiiig, forkortet CBM(på thai)
Aha.
shhh, det er sådan at jeg arbejder... UNDER COVER
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.