mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har en stensikker plan for at vinde. Jeg placere alle mine midler i BitCoins og placere derefter gevinsten i en fond, der er placeret i skattely i Panama. Fonden har det ene formål at drive en AI, der skal poster på vegne af mig her i tråde, når jeg engang dør.
Når menneskeheden engang er flyttet til andre planeter og solsystemer, så skal AI'en uploades til en cloudbaseret løsning, så jeg ikke er afhængig af jordklodens overlevelse for at vinde.
Det kan ikke gå galt
I givet fald, skal jeg anmode om at din AI ikke spammer med ordet: ORD.
Men ellers synes jeg du har en god plan. Jeg drøftede dit indlæg med vores konsulent og han er enig i at det er en NO FAIL.
Dog skal der tages højde for at Panama bliver opkøbt af QW og alle midler bliver beslaglagt med henblik på opbygning af alternativ til Android som svar på Trumps handelskrig. Det siges at QW allerede har lavet 2 apps som skal indgå i den nye Store.
Men ellers synes jeg du har en god plan. Jeg drøftede dit indlæg med vores konsulent og han er enig i at det er en NO FAIL.
Dog skal der tages højde for at Panama bliver opkøbt af QW og alle midler bliver beslaglagt med henblik på opbygning af alternativ til Android som svar på Trumps handelskrig. Det siges at QW allerede har lavet 2 apps som skal indgå i den nye Store.
Kære Qw - vi har nogle spørgsmål, som vi gerne vil stiller dig?
1. Beskriv med færrest mulige ord dine praktiske forhold?
2. Prøv at sætte nogle ord på, hvad du føler ang. fe950 ovenstående udtalelse
3. I forbindelse med denne undersøgelse, kan du give os nogle ord med på vejen?
fe950 (13138) skrev:Er der overhovedet nogen tilbage, som ikke er ramt. Udover QW naturligvis.
det tror jeg ikke :-O
cnr (13141) skrev:
Qw er slem, det her er en sædkampagne, søsat af cnr, der er misundelig på hans gode hjerne, uimodståelige charme, skarpe udseende, kæmpe krop og veltrænede dillermand.
fe950 (13143) skrev:
Hah. Du er ikke CBM. CBM plejer at være efter fe. Du er QW. Du er afsløret.
måske er jeg cnr?
eller AeiCeeDeeCee ?
Who made who, who made you?
Who made who, ain't nobody told you?
Who took who, who took you?
If you made them and they made you
Who picked up the bill, and who took who?
Who made who, who wanted to screw?
Satellites send me picture
Get it in the eye,
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.