mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (12699) skrev:Kan vi alle få lov til at donere i Tarm?
Husk at du får klatgæld hvis du klatter det hele væk eller til
det kan hurtigt løbe op eller ud
du risikerer et STRAMT budget fordi det hurtigt bliver STJERNE dyrt
gælden kan hurtigt klæbe til både det ene og det andet
det kan hurtigt koste det HVIDE ud af øjnene
cnr (12707) skrev:
Nærmere cremefraise
husk den skal være cremet og med den helt rette konsistens... ellers går det ud over smagsoplevelsen
fe950 (12711) skrev:Jeg sidder og snakker om mælkeprodukter og grønsager. Hvad snakker I om?
naturligvis, selv om en god agurk ikke er til at kimse af, så snakker vi dog primært om mælkeprodukter
JønneTranumPaulsen (12715) skrev:3 uger til ferie..
Det fanme hårdt
Hvis du planlægger en ferie i Tarm så kan du også risikere end hård ferie med et stram budget fordi det er stjernedyrt at donere alle de mælke produkter til fe950s indsamling
Jeg tror faktisk at fe950 er i Tarm netop nu
fe950 (12717) skrev:Jeg er blevet bekendt med at man ikke har maskiner og malkningen foregår manuelt.
En slags aktiv ferie
Doneres der så både i Tarm og i Knuds hoved?
fe950 (12719) skrev:Kun i Tarm.
I Knuds hoved bliver det til gengæld serveret. Kendt for lækker anretning hvad angår hovedmenuen.
Og vi snakker fortsat føde-varer, ikke?
Naturligvis, organisk økologisk og lokalt
Mange mener man klatter med det hvis man er til øko men der er også mange som har opdaget at når først man er begyndt så klæber det
fe950 (12721) skrev:Gad vide, om man selv kan dyrke det i baghaven. Skal man have grønne fingre, eller hvad?
Jeg tænker at man ikke skal være sart når det handler om naturlige gasser og gødning fra bag til have
Måske skal man have brune fingre ?
Det lyder til at du godt en bag have vil?
Det vil kræve donationer i Tarm grundet stramme politiske forlig
fe950 (12723) skrev:Brune fingre! Så skal man have fat i en med anden etnisk stamme, med mindre man benytter selvbruner teknik.
Bruno har en selvbruner klinik i Tarm
Borgmesteren i Lem har før nyligt snakket om at forløse en potentiale ifm et besøg i Tarm
fe950 (12729) skrev:Så det er ikke ham ekspedienten fra pølsebutikken i Lem.
På den anden side så må han da have prøvet pølse med brun sovs?
Og ved du noget om hvorvidt han arbejder i en pølse butik som også har selvbruner service?
Det er der overraskende mange pølsebutikker i det område der har iflg cnr
cnr (12737) skrev:Henter han mælken i Lem?
Så vidt jeg ved produceres mælken i Lem og leveres så til Tarm, Knuds Hoved og Karens Klit
Der har været så stor efterspørgsel i Karens klit at de har måtte sætte et skilt op:
På grund af stor slitage undgå venligst færdsel i klitten
Der forlyder også at produktion af gul(d)bajer er startet op i tis sted med ambitioner om at levere til Tarm i stride strømme
cnr (12741) skrev:Mystisk - i Thisted kalder de ellers Tarm for et lortehul
Men sæd balle elsker tarm og lem
Og der leveres også mælk fra lem til sæd balle
Det er nemlig således at af og til så leveres noget af den mælk der ender i Tarm til sæd balle i stedet for
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.