mboost-dp1

Gratis internet til alle.

Gå til bund
Gravatar #2 - zymes
17. feb. 2014 20:55
Skal man så lige have en parabol ude i haven for at modtage? Og hvordan med at sende? Og hva med hastighed, hvis bare 10.000 mennesker kobler til på samme tid? Ping er vist ikk nødvendig at snakke om. Og en hel masse andre spørgsmål. Men smart hvis det kunne lade sig gøre med gratis internet ligemeget hvor i verden man er (hvilket det jo godt kan - teknisk set.) :)

Edit:
En parabol er vel ikk nødvendig, der sidder ingen parabol på min GPSr. Men stadig, hvordan med at sende?
Gravatar #3 - Hængerøven
17. feb. 2014 21:08
zymes (2) skrev:
En parabol er vel ikk nødvendig, der sidder ingen parabol på min GPSr. Men stadig, hvordan med at sende?

Jeg har ikke selv noget viden om det.

Men jeg tror de vil gøre brug af en teknologi kaldet IPDC

The term IP Datacasting (IPDC) is used in DVB-H for the technical elements required to send IP packets over DVB-H broadband downstream channel combined with a return channel over a mobile communications network such as GPRS or UMTS. The set of specifications for IP Datacast (phase1) was approved by the DVB project in October 2005.

Men igen, ved ikke selv så meget om det
Gravatar #4 - Clauzii
17. feb. 2014 23:07
Stationære satelliter, der laser-beamer ned og op, kunne, sammen med en generel fiberudrulining, godt resultere i noget der er en idé værd at Kickstarte.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login