mboost-dp1
Gratis Dungeon Keeper til Android (limited time only)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har ingen Android Telefon/Tablet. men Store kan huske de 2 jeg har haft registeret. Så den siger "Køb gennemført" i tilfælde af at jeg engang får en hjerneblødning og køber Android igen. ;-)
Det har hele tiden været gratis.
Det er bare inde i en kort periode hvor alle bliver opgraderet til "premium" brugere. Som premium bruger tjener man lidt mere guld og dine imps graver lidt hurtigere.
Dungeon Keeper er desværre blevet et "Pay to win"-spil, som så mange andre apps i dag.
Det er bare inde i en kort periode hvor alle bliver opgraderet til "premium" brugere. Som premium bruger tjener man lidt mere guld og dine imps graver lidt hurtigere.
Dungeon Keeper er desværre blevet et "Pay to win"-spil, som så mange andre apps i dag.
Jakob Jakobsen (3) skrev:Det har hele tiden været gratis.
Var helt oppe at køre over at der nu var kommet en Dungeon keeper mere, indtil jeg prøvede det!
Fuck en skuffelse, hvis du ikke betaler er det umuligt at komme nogen vegne inden for overskuelig tid, hvis man betaler vinder man nærmest pr default, dvs:
Betal ikke: Du kan ingen ting.
Betal: Du vinder uden udfordring.
Jeg ELSKEDE det originale spil... FUCK EA...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.