mboost-dp1

Frustration!

Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
19. mar. 2015 07:57
Hej,

jeg har lige et spørgsmål, som i måske kan hjælpe mig med, for jeg føler mig en anelse frustreret.

Jeg købte for ca. 20 mdr. siden nogle RAM-blokke til min MacBook Pro, hos en unavngiven webshop, de begynder så at blive ustabile (RAM-blokkene, ikke webshoppen) og i går sender jeg dem til RMA hos unavngiven webshop.

I dag får jeg så en kreditnota fra unavngiven webshop, istedet for at de fremsender mig nogle nye RAM-blokke. De siger det er fordi de ikke har varen på lager (eller tilsvarende).

Fair nok, tænker jeg... og så går jeg ind på deres webshop for at se hvad de så har... 30 sekunder, så har jeg fundet nogle lignende RAM, af samme mærke, samme mhz etc. De er dog ~40kr dyrere.

Så ringer jeg til unavngiven webshop og spørger om de ikke bare kan fremsende dem til mig, istedet for at kreditere mig et beløb som er lavere end RAM-blokkene, så jeg skal have penge op af lommen.

Det siger "kundeservice-manden" så at de ikke vil, da det er et dyrere produkt, og at de er frit stillede til at kreditere mig beløbet.

Kan det virkeligt passe?

Skal jeg nu ha' en udgift på 102 kr i RMA-porto, plus 40 kr i merpris for at få lavet RMA på nogle RAM-blokke?

Ifølge dem.... så ja! Jeg synes ikke det virker helt ok... det kan selvfølgeligt også bare være et udtryk for dårlig kundeservice, men et legalt standpunkt.

Hvad synes i?

På forhånd tak,
Anders
Gravatar #2 - Clauzii
19. mar. 2015 08:30
Mht. til RMA-gebyret, er det vist ikke i orden - medmindre du er blevet oplyst om det INDEN du sendte klodserne retur.

http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Undersoegelsesgebyr...

Og mht. fragt ifm. reklamation, er de vist ude på et skråplan ifølge dette:

http://www.forbrug.dk/Hotlinen/fragt?tc=19EC4A51BF...

/ Og skærmene køre bare ;)
Gravatar #3 - Corholio
19. mar. 2015 10:40
Tak for hjælpen, Clauzii - jeg er glad for at høre at skærmene har fundet sig et godt, nyt hjem :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login