mboost-dp1
Former Google employees rip off Microsoft's Surface with copycat Android tablet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Prøv hvad igen? Hvad med om du prøvede at læse mit indlæg igen?
Har aldrig påstået du snyder, over- eller underdriver, piller ved, justerer, opdigter eller på anden måde fabrikerer dine overskrifter.
Jeg skriver bare at du stort kun poster pro-MS og anti-Google/OSS.
Prøv så at læse mit indlæg igen.
ROFL
Har aldrig påstået du snyder, over- eller underdriver, piller ved, justerer, opdigter eller på anden måde fabrikerer dine overskrifter.
Magten (4) skrev:Prøv igen.
ROFL
At afspore tråden ved at dreje det over på min person i stedet for at diskutere emnet.Ronson ⅍ (5) skrev:Prøv hvad igen? Hvad med om du prøvede at læse mit indlæg igen?
Lige så vel som visse andre personer primært poster pro-Google/OSS og anti-MS? Hvad har det med noget som helst at gøre?Ronson ⅍ (5) skrev:Jeg skriver bare at du stort kun poster pro-MS og anti-Google/OSS.
Jeg har aldrig lagt skjul på at mit primære interesse område indenfor IT er Microsoft. Jeg poster de nyheder jeg selv synes er interessante eller sjove. Den her er så en blanding af det.
Ronson ⅍ (5) skrev:
Det er altså ikke så let at se ud af dit første indlæg at det er det du vil frem til.
Man må vil alt andet lige gå ud fra at folk poster de nyheder de læser rundt omkring. Hører man så til den flok der primært læser om MS af forskellige årsager vil man typisk poste den slags nyheder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.