mboost-dp1

Former Google employees rip off Microsoft's Surface with copycat Android tablet

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
9. jan. 2015 15:39
Så er der "Surface" til Android folket :D

http://www.neowin.net/news/former-google-employees...
Gravatar #2 - XorpiZ
9. jan. 2015 17:09
Haha. Den er sgu svær at bortforklare :D
Gravatar #3 - Ronson ⅍
9. jan. 2015 17:46
Man må sige overskriften falder i tråd med dine nyhedsindsendelser. Uden at åbne tråden kan man endda regne ud det er dig der har oprettet den.
Gravatar #4 - Magten
9. jan. 2015 17:52
Jeg har kopieret overskriften fra artiklen, præcis som jeg plejer at gøre når jeg poster en nyhed. Prøv igen.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
9. jan. 2015 19:09
Prøv hvad igen? Hvad med om du prøvede at læse mit indlæg igen?

Har aldrig påstået du snyder, over- eller underdriver, piller ved, justerer, opdigter eller på anden måde fabrikerer dine overskrifter.

Jeg skriver bare at du stort kun poster pro-MS og anti-Google/OSS.

Prøv så at læse mit indlæg igen.

Magten (4) skrev:
Prøv igen.

ROFL
Gravatar #6 - Magten
9. jan. 2015 19:27
Ronson ⅍ (5) skrev:
Prøv hvad igen? Hvad med om du prøvede at læse mit indlæg igen?

Har aldrig påstået du snyder, over- eller underdriver, piller ved, justerer, opdigter eller på anden måde fabrikerer dine overskrifter.
At afspore tråden ved at dreje det over på min person i stedet for at diskutere emnet.

Ronson ⅍ (5) skrev:
Lige så vel som visse andre personer primært poster pro-Google/OSS og anti-MS? Hvad har det med noget som helst at gøre?
Jeg har aldrig lagt skjul på at mit primære interesse område indenfor IT er Microsoft. Jeg poster de nyheder jeg selv synes er interessante eller sjove. Den her er så en blanding af det.
Gravatar #7 - Hubert
9. jan. 2015 23:17
Ronson ⅍ (5) skrev:

Prøv så at læse mit indlæg igen.

Det er altså ikke så let at se ud af dit første indlæg at det er det du vil frem til.

Man må vil alt andet lige gå ud fra at folk poster de nyheder de læser rundt omkring. Hører man så til den flok der primært læser om MS af forskellige årsager vil man typisk poste den slags nyheder.
Gravatar #8 - Magten
10. jan. 2015 00:09
Aaanyways :)

Jeg synes det var både sjovt og interessant at se en så vellignende tablet med Android på. Som glad Surface-bruger forstår jeg faktisk ikke, at der ikke er kommet noget lignende før nu.

Er der nogen der er solgt?
Gravatar #9 - Hubert
10. jan. 2015 00:49
Jeg finder den lige så spændende som originalen...
Gravatar #10 - Thalion
11. jan. 2015 13:46
Jeg tænker bare hvor lang tid den får lov til at at eksistere. Det er rent tydeligt ren plagiat.

Jeg synes dog lidt at man mangler hele ideen i surface pro'en at det også er en fuld computer som fungerer som en tablet. Dog er jeg stor fan af "kickstand"'en, den kunne man godt se på flere tablets.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login