mboost-dp1
FlexRate
Hej newz
Jeg har Stofas FlexRate 1024/256, men har bestemt mig for at skifte til FlatRate 1024/512 da jeg altid skal rationere mit internetforbrug i slutningen af måneden.
Jeg har nu fået et brev fra Stofa, hvori de fortæller mig at de laver FlexRate-abonnementerne om sådan at der ikke er noget loft på hvor meget man må hente for de 300 kroner.
Er det noget andre har hørt om?
Jeg har Stofas FlexRate 1024/256, men har bestemt mig for at skifte til FlatRate 1024/512 da jeg altid skal rationere mit internetforbrug i slutningen af måneden.
Jeg har nu fået et brev fra Stofa, hvori de fortæller mig at de laver FlexRate-abonnementerne om sådan at der ikke er noget loft på hvor meget man må hente for de 300 kroner.
Er det noget andre har hørt om?
Jeg må vel bare se tiden an. Er lidt forvirret over hvad jeg skal vælge. Som jeg ser det, får man samme produkt uanset om man vælger FlatRate 1024/256 eller FlexRate 1024/256, men med en prisdifferens på 11 kr. Jeg bruger jo internettet flittigt så jeg vil altid få hentet nok til at komme op på det højeste pristrin med FlexRate.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund