mboost-dp1
Ehhhhhhhhm WTF... F?
Hey gutter, jeg sad lige og rodede med en film på min computer, nærmere betegnet en AVI med DivX codec.
Denne fil havde en lille tekst i sin header, hvilket gjorde at den ikke kunne afspilles i et utal af afspillere. - I stedet for blot at hex redigere denne AVI så den kunne afspilles, valgte jeg som den nørd jeg er at åbne den i VirtualDub :)
Jeg skannede den for fejl (absolut ingen) og valgte at gemme den som en AVI.
Jeg aner ærligtalt overhovedet ikke hvad der er foregået siden da. Hvis der er nogen som kan forklare dette fænomen så kunne det være sjovt med en forklaring xD
Filen havde i dens oprindelige tilstand en størrelse på 373 MB (391.494.196 byte) - efter min langvarige simpsons / kaffepause endte den med at fylde 26,3 GB (28.336.552.178 byte) på min eksterne :)
- Har hørt om ekstrem komprimering, men det her lyder bare grimt.
Denne fil havde en lille tekst i sin header, hvilket gjorde at den ikke kunne afspilles i et utal af afspillere. - I stedet for blot at hex redigere denne AVI så den kunne afspilles, valgte jeg som den nørd jeg er at åbne den i VirtualDub :)
Jeg skannede den for fejl (absolut ingen) og valgte at gemme den som en AVI.
Jeg aner ærligtalt overhovedet ikke hvad der er foregået siden da. Hvis der er nogen som kan forklare dette fænomen så kunne det være sjovt med en forklaring xD
Filen havde i dens oprindelige tilstand en størrelse på 373 MB (391.494.196 byte) - efter min langvarige simpsons / kaffepause endte den med at fylde 26,3 GB (28.336.552.178 byte) på min eksterne :)
- Har hørt om ekstrem komprimering, men det her lyder bare grimt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund