mboost-dp1
aktiv stueantenne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er der nogen der har erfaringer med aktive stueantenner?
Hvor gode er de? giver de sufficient signal til HD?
alternativet er at jeg betaler en 100 lap om måneden for at få kabelsignal fra waoo, men da jeg alligevel aldrig ser andet end DR kunne jeg sgu godt tænke mig at spare de penge.
Mvh. Pikkuk
Hvor gode er de? giver de sufficient signal til HD?
alternativet er at jeg betaler en 100 lap om måneden for at få kabelsignal fra waoo, men da jeg alligevel aldrig ser andet end DR kunne jeg sgu godt tænke mig at spare de penge.
Mvh. Pikkuk
Det betyder meget hvor du bor. Vi formåede at have en aktiv stueantenne inde midt i Århus som fungerede af lort.
Det var 1990 om igen hvor man skulle dreje på antennen for enten at se TV2 eller DR. Helt galt gik det da vi kortvarigt havde Boxer. Så var der pludesligt tre retninger den skulle stå i.
Nu betaler vi 119 koner om måneden til yousee og er sikret godt signal altid. De bedste penge vi længe har brugt.
Det var 1990 om igen hvor man skulle dreje på antennen for enten at se TV2 eller DR. Helt galt gik det da vi kortvarigt havde Boxer. Så var der pludesligt tre retninger den skulle stå i.
Nu betaler vi 119 koner om måneden til yousee og er sikret godt signal altid. De bedste penge vi længe har brugt.
Dr.pikkuk (4) skrev:hmm.. ifølge ronsons link, burde det fungere med en indendørs antenne. Da den jo kun koster i omegnen af 200 er det vel et forsøg værd for at spare 100 om måneden på ubestemt tid.
Boxers løsning var i øvrigt at vi skulle ligge vores stue om så vi ikke sad imellem atennen og masten.
Så det har åbenbart også noget at sige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.