mboost-dp1
11 Reasons Why Guy Kawasaki Thinks Android Is Better Than Apple's iOS
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
9'eren, Using Google Now, kan jeg slet ikke genkende. Jeg har indtil nu ikke fået noget brugbart information fra Google Now.
Kald mig bare dum jeg ejer trods alt intet i... og har kun for nogle måneder siden købt en android tlf. men...
1) Er det ikke standard at kunne vælge en "default" applikation.
2) Fy for helvede nej, jeg har Opera.
3) Jeg savner et mappe lignende system, vinduer op/ned højre/venstre er ikke optimalt.
4) Kører stadig standard tastatur, går åbenbart glip af noget.
5) Bruger jeg ikke.
6) At Apple ikke kan finde ud af det er et meget lille plus, når alle andre kan.
7) Igen, er dette ikke mere eller mindre standard, afhængig af hvad man sætter op i telefonen + Android telefoner efterlades ofte uden opdateringer + Jeg skulle bruge et Windows program for at installere officiel opdatering på min tlf.
8) Bruger jeg ikke, lyder noget forvirrende
9) Bruger jeg ikke, der er grænser for hvor afhængig jeg skal være af google.
10) Det kunne min gamle Sony Ericsson dumbphone også, så tillyke med at i ikke har taget et skridt bagud.
11) Har jeg ikke i min telefon.
Alt i alt, noget af en svag liste i forhold til mig, men jeg er tydeligvis ikke telefon power user.
Måske når jeg køber telefon igen om to til tre år, håber jeg.
1) Er det ikke standard at kunne vælge en "default" applikation.
2) Fy for helvede nej, jeg har Opera.
3) Jeg savner et mappe lignende system, vinduer op/ned højre/venstre er ikke optimalt.
4) Kører stadig standard tastatur, går åbenbart glip af noget.
5) Bruger jeg ikke.
6) At Apple ikke kan finde ud af det er et meget lille plus, når alle andre kan.
7) Igen, er dette ikke mere eller mindre standard, afhængig af hvad man sætter op i telefonen + Android telefoner efterlades ofte uden opdateringer + Jeg skulle bruge et Windows program for at installere officiel opdatering på min tlf.
8) Bruger jeg ikke, lyder noget forvirrende
9) Bruger jeg ikke, der er grænser for hvor afhængig jeg skal være af google.
10) Det kunne min gamle Sony Ericsson dumbphone også, så tillyke med at i ikke har taget et skridt bagud.
11) Har jeg ikke i min telefon.
Alt i alt, noget af en svag liste i forhold til mig, men jeg er tydeligvis ikke telefon power user.
Måske når jeg køber telefon igen om to til tre år, håber jeg.
Manofsciencemanoffaith (3) skrev:9'eren, Using Google Now, kan jeg slet ikke genkende. Jeg har indtil nu ikke fået noget brugbart information fra Google Now.
Jeg bruger Google Now overraskende mere end jeg havde regnet med.
Jeg havde bestilt noget fra ebay med t&t-nummer og jeg kunne følge min pakke fra Google Now.
Jeg bruger kun offentlige transport. Når jeg googler et sted i Danmark med computeren vises en rejserute med offentlig transport til pågældende sted på min mobil med det samme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.