mboost-dp1
Windows Server 2008 - Aktiverings service død
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
Jeg sidder med en Windows 2008 server, som ikke vil lukke mig ind via RDP da den siger at servicen ikke er startet, jeg har prøvet med en normal bruger, men også med en administrator konto, er der nogen mulighed for at jeg kan få servicen startet, eller skal jeg virkelig ud på en 100km køretur?
Fejlkoden er 0x80070426
Jeg sidder med en Windows 2008 server, som ikke vil lukke mig ind via RDP da den siger at servicen ikke er startet, jeg har prøvet med en normal bruger, men også med en administrator konto, er der nogen mulighed for at jeg kan få servicen startet, eller skal jeg virkelig ud på en 100km køretur?
Fejlkoden er 0x80070426
Hvad med mstsc /admin /v:host
Får du så lov til at gå på?
På gammel mstsc klient, hedder den /console fremfor /admin
Ellers, så skal du VPN til hosten (hvis du har mulighed for det), så bør du kunne remote connecte med MMC, da du så har RPC adgang - så kan du tilgå services, eventlog mv, så du måske kan få fundet hvad det præcise problem er.
Får du så lov til at gå på?
På gammel mstsc klient, hedder den /console fremfor /admin
Ellers, så skal du VPN til hosten (hvis du har mulighed for det), så bør du kunne remote connecte med MMC, da du så har RPC adgang - så kan du tilgå services, eventlog mv, så du måske kan få fundet hvad det præcise problem er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.