mboost-dp1
Windows 7 HDMI-Lyd.. Hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har fået et problem med lyd fra min computer over HDMI, efter at jeg er gået fra Window7 RC til Windows 7 Home Premium.
Ifølge Windows, er mit ATI 3650 lige pludselig holdt op med at understøtte andet end 2 kanalers lyd.
Har prøvet at bruge forskellige driver osv. men der er ikke noget der hjælper.. Håber der er nogen der har et bud.
Damsgaard
Jeg har fået et problem med lyd fra min computer over HDMI, efter at jeg er gået fra Window7 RC til Windows 7 Home Premium.
Ifølge Windows, er mit ATI 3650 lige pludselig holdt op med at understøtte andet end 2 kanalers lyd.
Har prøvet at bruge forskellige driver osv. men der er ikke noget der hjælper.. Håber der er nogen der har et bud.
Damsgaard
Du skal først og fremmest slette og totalt fjerne alle tidligere drivere (der findes forskellige værktøjer og et par Newz-fyre ved, hvilke der er gode).
Dernæst skal du hente den nyeste version af Catalyst fra AMD's egen hjemmeside. Efter et genstart burde det altså virke!
Dernæst skal du hente den nyeste version af Catalyst fra AMD's egen hjemmeside. Efter et genstart burde det altså virke!
Ved ikke lige hvornår jeg har fri fra arbejde, holder kursus i den kommende uge, så der er nok at se til i dag. Men skal nok lige kontakte dig når jeg kommer hjem.
I mellemtiden..
Hvad viser din forstærker når du afspiller?
Sæt en film igang, og tjek hvad lydsporet siger.. datarate, samt type.. det kan vores medieafspiller godt.
Har du prøvet med mere end en DVD/blu-ray?
Vi skal finde det sted den knækker..
I mellemtiden..
Hvad viser din forstærker når du afspiller?
Sæt en film igang, og tjek hvad lydsporet siger.. datarate, samt type.. det kan vores medieafspiller godt.
Har du prøvet med mere end en DVD/blu-ray?
Vi skal finde det sted den knækker..
Der findes noget software som simpelthen sweeper din maskine for ATI drivere..
Det sker at der går ged i den, men sidste gang jeg brugte en var i? 2007? Så ved faktisk ikke lige hvor jeg skal lede..
Har en masse små pauser lige her og nu, men der er hele tiden nogen der hiver fat i mig, så det kan godt tage noget tid for mig at finde den :)
Håber der er nogle flinke newz folk der er hurtigere end mig.
Det sker at der går ged i den, men sidste gang jeg brugte en var i? 2007? Så ved faktisk ikke lige hvor jeg skal lede..
Har en masse små pauser lige her og nu, men der er hele tiden nogen der hiver fat i mig, så det kan godt tage noget tid for mig at finde den :)
Håber der er nogle flinke newz folk der er hurtigere end mig.
Hvis du går herind Realtek High Definition Audio Codecs og snupper den der ATI HDMI Audio Device, så skulle det gerne virke :)
Hvis ikke det virker, smid lortet efter Norrah, men sørg for guds skyld for at ramme ordentlig, ellers bliver han olm!
Hvis ikke det virker, smid lortet efter Norrah, men sørg for guds skyld for at ramme ordentlig, ellers bliver han olm!
Please change operator.
Da det er ret så svært når du befinder dig i et forulempende land.
Så må vi gøre følgende..
Sæt portforward til din desktop.
Altså, gå ind i din router og bed den om at forwarde port 3389 til din stationær.
Efterfølgende, så finder du din ip adresse, og sender den til mig over mail.
Da det er ret så svært når du befinder dig i et forulempende land.
Så må vi gøre følgende..
Sæt portforward til din desktop.
Altså, gå ind i din router og bed den om at forwarde port 3389 til din stationær.
Efterfølgende, så finder du din ip adresse, og sender den til mig over mail.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.