mboost-dp1

Windows 7 - Flere brugere på remote på samme tid

Gå til bund
Gravatar #1 - Adagio
16. aug. 2010 15:43
Lige nu har jeg en Windows 7 Pc derhjemme, hvor jeg godt kunne tænke mig at have muligheden for at flere brugere kan være logget ind på samme tid remote fra. Her tænker jeg på at imens jeg f.eks. er logget ind som mig selv (og bruger computeren), så kan en anden være logget på pc'en remote fra

I Windows er det jo standard at det er ikke muligt. Hvis man prøver ovenstående scenarie, så vil jeg blive smidt af, hvis en anden logger på

En lille tur på Google sendte mig til mange forskellige sider, som alle peger det samme sted hen:

http://www.missingremote.com/index.php?option=com_...

Dette skulle klare problemet skriver de, men ak nej, det er stadig det samme. Er der nogen kloge hoveder der ved om der findes et andet sted man kan finde noget som ender med at gøre det samme? I hvert fald hvis man connecter fra en WinXp maskine

Det skal lige siges at vi prøvede det på en anden computer, hvor det lykkedes fint hvis jeg connectede fra en Vista pc til Windows 7 (havde ikke lige andre at teste med)
Gravatar #2 - Adagio
16. aug. 2010 16:21
Ah nevermind, det lykkedes

Jeg så at den ikke fik kopieret filen, så ved manuelt at smide filen ind i den rigtige mappe, så kom det til at virke
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login