mboost-dp1
Synology + iMac TimeMachine
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa
Håber lidt der er en der kan hjælpe mig med et, synes jeg selv, underligt problem.
Jeg har for nylig anskaffet mig en iMac og da jeg allerede havde en Synology (107+) tænkte jeg at jeg ville bruge den som lager til en Time Machine.
Jeg har på min synology oprettet en mappe "TM"
Oprettet en bruger, med en begrænsning på 100G - tildelt den bruger skrive rettigheder på mappen "TM"
Jeg har dernæst på synologyen aktiveret TimeMachine, og angivet mappen TM.
Alt sammen lige ud af landevejen, skulle jeg mene.
Det virker fint, og jeg lavede min første backup over på synologyen.
Det underlige er nu at jeg her efterfølgende får en fejlmelding konstant fra TimeMachine på min Mac, den bliver ved med at skrive "Backup Forsinket"
(error: Disken til sikkerhedskopering er ikke tilgængelig)
Jeg har lagt mærke til at hvis jeg genstarter min synology, eller bare servicen på den, så virker det igen.
Nogle der har nogle bud, synes ikke rigtig google hjælper mig.
Håber lidt der er en der kan hjælpe mig med et, synes jeg selv, underligt problem.
Jeg har for nylig anskaffet mig en iMac og da jeg allerede havde en Synology (107+) tænkte jeg at jeg ville bruge den som lager til en Time Machine.
Jeg har på min synology oprettet en mappe "TM"
Oprettet en bruger, med en begrænsning på 100G - tildelt den bruger skrive rettigheder på mappen "TM"
Jeg har dernæst på synologyen aktiveret TimeMachine, og angivet mappen TM.
Alt sammen lige ud af landevejen, skulle jeg mene.
Det virker fint, og jeg lavede min første backup over på synologyen.
Det underlige er nu at jeg her efterfølgende får en fejlmelding konstant fra TimeMachine på min Mac, den bliver ved med at skrive "Backup Forsinket"
(error: Disken til sikkerhedskopering er ikke tilgængelig)
Jeg har lagt mærke til at hvis jeg genstarter min synology, eller bare servicen på den, så virker det igen.
Nogle der har nogle bud, synes ikke rigtig google hjælper mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.