mboost-dp1

Problemer med Wordpress

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
12. jan. 2011 14:01
Hej,

Jeg har været en klovn og fået fucket min wordpress side op..

Det skete da jeg installeret et theme via en zip-fil. Da jeg aktiveret det, blev siden bare blank og nu er hele websitet blankt (har prøvet at tilgå undersider - men intet held) og når jeg ser koden, så er den også bare blank.

Det der undre min lille hjerne, er at når jeg tilgår via ftp, så er hele siden der, og når jeg tilgår en custom-fil, så vises den også perfekt.
Jeg har prøvet at ændre navnet på det theme jeg har installeret (hvilket iflg. wp-support burde force wp til at bruge default) men det virker heller ikke. Jeg har kan ikke slette theme-mappen, selvom jeg giver fuld adgang (777) til alle filer og undermapper.
Jeg har også prøvet at fjerne alle plug-ins, hvilket heller ikke hjælper..

Grunden til jeg ikke bare slette lortet, er at jeg, som den rigtige mand jeg er, ikke har taget backup!

Er der nogen der har prøvet nogen lign. eller har et svar på, hvordan jeg får det op at køre igen..

Umiddelbart kan jeg ikke få backup af min mysql database, men vil lige prøve at kontakte support omkring det (bruger domaindirect.dk)
Gravatar #2 - Flasher
12. jan. 2011 18:15
Kan du ikke slette det enkelte nye theme du har installeret? Det burde jo have sin egen mappe. Jeg vil skyde på at det vil løse problemet, da den burde gå tilbage til standardtheme igen.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
12. jan. 2011 18:23
Problemet er løst :)
Gravatar #4 - Magten
12. jan. 2011 18:38
Fejl 40?
Gravatar #5 - noramskull
12. jan. 2011 18:40
Jeg har også haft problemer med wordpress. Er der nogle herinde der ved hvordan at man kan beskytte sin side mod det?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
12. jan. 2011 18:52
Magten (4) skrev:
Fejl 40?

En blandning af dumhed, uheld og fejl 40
- Dumhed fordi jeg ikke havde back-up
- Uheld fordi i samme øjeblik jeg saved mine settings til det nye tema, så lukkede min host deres databasesystem ned pga. vedligehold, som gjorde at da jeg gemte, så stod dataen bare og ventede eller noget i den stil..
Fejl 40 fordi jeg havde glemt at de ville vedligeholde databasen, selvom jeg havde fået 2 mails om det..

Gravatar #7 - Flasher
12. jan. 2011 20:48
Hvad gjorde du så?
Gravatar #8 - MiniatureZeus
12. jan. 2011 20:51
Flasher (7) skrev:
Hvad gjorde du så?

Der var heldigvis ikke noget dataloss, hverken på databasen eller hotellet. Men er igang med en reinstall..

Har dog et lille, men irriterende problem.. Kan ikke få slettet mappen med det gamle theme og plugins.. får en 555 permission denied, selvom alle rettigheder er sat til 777.. Er lidt irriterende, men har omdøbt mappen.. Det gjorde dog lige, at den automatiske install af wp igennem min host, er gået kortvarigt i kage, fordi den heller ikke kunne slette mappen, da jeg bad den om det.. (ved en fejl)
Gravatar #9 - MiniatureZeus
12. jan. 2011 21:37
Gravatar #10 - arntc
16. jan. 2011 18:01
noramskull (5) skrev:
Jeg har også haft problemer med wordpress. Er der nogle herinde der ved hvordan at man kan beskytte sin side mod det?

Tage backup!
Gravatar #11 - noramskull
16. jan. 2011 18:28
arntc (10) skrev:
Tage backup!

Jeg tager skam også backup, men findes der andre måder hvorpå at jeg kan beskytte min side mod wordpress?
Gravatar #12 - Sand.
16. jan. 2011 21:38
noramskull (11) skrev:
Jeg tager skam også backup, men findes der andre måder hvorpå at jeg kan beskytte min side mod wordpress?

Er wordpress da blevet lidt agressivt på det sidste?

Gravatar #13 - Flasher
17. jan. 2011 07:08
noramskull (11) skrev:

Her er et par tip:

http://wpzine.com/wordpress-security-hacks-and-tri...
Gravatar #14 - noramskull
17. jan. 2011 14:48
MartinSand (12) skrev:
Er wordpress da blevet lidt agressivt på det sidste?

Problemet er at en af mine venner fik wordpress ind på sin side (som indtil da havde fungeret fint) og nu er den bare lort.

Så hvordan kan jeg forhindre at der kommer wordpress ind på min side?
Gravatar #15 - Flasher
17. jan. 2011 17:00
noramskull (14) skrev:
Problemet er at en af mine venner fik wordpress ind på sin side (som indtil da havde fungeret fint) og nu er den bare lort.

Sikker på du ved hvad WordPress er? Det er et bloggingsystem, ikke en form for spam.
Gravatar #16 - vandfarve
17. jan. 2011 23:09
You're kinda making a fool outta yourself, matey.
Gravatar #17 - noramskull
17. jan. 2011 23:12
Flasher (15) skrev:
noramskull (14) skrev:

Sikker på du ved hvad WordPress er? Det er et bloggingsystem, ikke en form for spam.

Det siger folk godt nok, men jeg skal ikke have noget "bloggingsystem" ind på min server. Desuden svarede du ikke på mit spørgsmål, hvordan kan jeg beskytte min side mod wordpress?

Jeg har blokeret de kendte wordpress servere fra at få adgang til min side, så det ikke kan sprede sig, men er det tilstrækkelig sikkerhed?
Gravatar #18 - Flasher
18. jan. 2011 05:55
noramskull (17) skrev:
Flasher (15) skrev:
noramskull (14) skrev:

Det siger folk godt nok, men jeg skal ikke have noget "bloggingsystem" ind på min server. Desuden svarede du ikke på mit spørgsmål, hvordan kan jeg beskytte min side mod wordpress?

Jeg har blokeret de kendte wordpress servere fra at få adgang til min side, så det ikke kan sprede sig, men er det tilstrækkelig sikkerhed?

Aah, du er bare "sjov".
Gravatar #19 - arntc
21. jan. 2011 11:50
noramskull (17) skrev:
Flasher (15) skrev:
noramskull (14) skrev:

I lol'ed :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login