mboost-dp1
Ordbogen i Nokia E51
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en E51, hvor jeg altid bruger ordbogen. Da jeg ofte skriver med folk der kun kan engelsk har jeg den ofte på engelsk
Jeg har et problem med de ord den foretrækker, jeg har ikke fundet nogen måde at ændre dette og ud fra hvad jeg har læst og hørt, så skulle det ikke være muligt. Jeg har derfor accepteret at den altid foretrækker at skrive 'får' istedet for 'far', selvom jeg aldrig sender sms hvor jeg skriver 'får'
Her i dag lykkedes det mig dog at ændre det foretrukne ord på den engelske ordborg... nu skriver den 'yot' istedet for 'you', hvilket er meget irreterende... Nu er det så desværre at jeg ikke lige lagde mærke til hvad jeg trykkede på, så jeg kan ikke gentage successen... Så her håber jeg at der er en der ved hvad jeg kan gøre?
Jeg har et problem med de ord den foretrækker, jeg har ikke fundet nogen måde at ændre dette og ud fra hvad jeg har læst og hørt, så skulle det ikke være muligt. Jeg har derfor accepteret at den altid foretrækker at skrive 'får' istedet for 'far', selvom jeg aldrig sender sms hvor jeg skriver 'får'
Her i dag lykkedes det mig dog at ændre det foretrukne ord på den engelske ordborg... nu skriver den 'yot' istedet for 'you', hvilket er meget irreterende... Nu er det så desværre at jeg ikke lige lagde mærke til hvad jeg trykkede på, så jeg kan ikke gentage successen... Så her håber jeg at der er en der ved hvad jeg kan gøre?
Du køber en telefon, som passer til dine behov.Adagio (1) skrev:Så her håber jeg at der er en der ved hvad jeg kan gøre?
Min gamle SE har samme problem, men den lærte vist hen ad vejen, hvad jeg foretrak at skrive. Problemet var bare, at nogle ord blev skrevet 50/50, så de byttede hele tiden plads.
myplacedk (4) skrev:Mit bud er at du har fået tilføjet "yot" til ordbogen. Dvs. du har ikke ændret rækkefølgen, bare tilføjet et ord, som den så har valgt at sætte forrest.
Lyder realistisk nok. Jeg mener dog at de andre ord jeg har tilføjet ikke dukker op først, men er ikke sikker (kan ikke huske hvilke ord jeg har tilføjet)
Daniel-Dane (3) skrev:Du køber en telefon, som passer til dine behov.
Det er en arbejdstelefon... Har prøvet at overtale dem til at købe en anden telefon til mig, men til nu uden held :)
Min privat telefon derhjemme har ikke det problem
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.