mboost-dp1
Opsætning af to netværksforbindelser på en PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Som det ser ud nu, så er min PC (Win XP Pro SP3 32-bit) Kablet direkte til min router (telenor, ikke en wireless router).
Udover onboard NIC er der et eksternt wireless NIC sat til PC'en.
Det trådløse NIC er som default deaktiveret.
Jeg kan forbinde trådløst til min overbos netværk (min kammerat er min overbo, netværker er krypteret og jeg har fået nøglen så jeg kan logge på). Min desire er altid logget på det trådløse.
Nu er mit spørgsmål så, kan jeg lave en opsætning således at netværket fungerer som det gør nu, over mit kablede NIC, samtidigt med at det trådløse er forbundet til overboens router (jeg skal stadig bruge min egen internetforbindelse til PC'en), således at min telefon har trådløs forbindelse til PC'en, uden at der bliver vrøvl med at have to aktive forbindelser?
Eller skal jeg ud og investere i en trådløs router hvis jeg vil have forbindelse til PC'en?
Udover onboard NIC er der et eksternt wireless NIC sat til PC'en.
Det trådløse NIC er som default deaktiveret.
Jeg kan forbinde trådløst til min overbos netværk (min kammerat er min overbo, netværker er krypteret og jeg har fået nøglen så jeg kan logge på). Min desire er altid logget på det trådløse.
Nu er mit spørgsmål så, kan jeg lave en opsætning således at netværket fungerer som det gør nu, over mit kablede NIC, samtidigt med at det trådløse er forbundet til overboens router (jeg skal stadig bruge min egen internetforbindelse til PC'en), således at min telefon har trådløs forbindelse til PC'en, uden at der bliver vrøvl med at have to aktive forbindelser?
Eller skal jeg ud og investere i en trådløs router hvis jeg vil have forbindelse til PC'en?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.