mboost-dp1
Mobiltelefon driller(Sony E. Vivaz)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Dav alle
Nu er jeg lidt irriteret, har spurgt på et mobiltelefon forum og de kunne ikke hjælpe.. faktisk har jeg ikke fået et eneste svar på nogen af mine 3 tråde :(
Jeg har en Sony Ericsson Vivaz med 3 abb.
En ting som irriterer mig på det vildeste er at telefonen går ud når batteriet løber tør, og det gør den på den dårlige måde, den advarer mig nemlig ikke, der er absolut ingen indikationer om at nu er den ved at gå ud, så diverse gange har jeg stået med håret i postkassen(hvor fa'en kommer det udtryk egentlig fra?) fordi telefonen er gået ud.
Jeg kan ikke rigtig finde noget om det fordi telefonen er ny :(
En anden ting er at når jeg bruger den som modem, så ryger jeg af engang imellem. Der er ingen tidsgaranti på, nogengange ryger jeg af engang hvert andet minut og nogengange holder den en time, jeg har prøvet 3's support og de sparkede mig af HT da de fandt ud af at det ikke var en iphone jeg havde :S
Jeg har prøvet at opdatere og teste på flere computere.
Internettet spiller 100% når jeg bare sidder på fra mobilen,
Ja, nogen der har et bud?
Mvh.
Nu er jeg lidt irriteret, har spurgt på et mobiltelefon forum og de kunne ikke hjælpe.. faktisk har jeg ikke fået et eneste svar på nogen af mine 3 tråde :(
Jeg har en Sony Ericsson Vivaz med 3 abb.
En ting som irriterer mig på det vildeste er at telefonen går ud når batteriet løber tør, og det gør den på den dårlige måde, den advarer mig nemlig ikke, der er absolut ingen indikationer om at nu er den ved at gå ud, så diverse gange har jeg stået med håret i postkassen(hvor fa'en kommer det udtryk egentlig fra?) fordi telefonen er gået ud.
Jeg kan ikke rigtig finde noget om det fordi telefonen er ny :(
En anden ting er at når jeg bruger den som modem, så ryger jeg af engang imellem. Der er ingen tidsgaranti på, nogengange ryger jeg af engang hvert andet minut og nogengange holder den en time, jeg har prøvet 3's support og de sparkede mig af HT da de fandt ud af at det ikke var en iphone jeg havde :S
Jeg har prøvet at opdatere og teste på flere computere.
Internettet spiller 100% når jeg bare sidder på fra mobilen,
Ja, nogen der har et bud?
Mvh.
Kris, havde jeg på lydløs, slår det lige til - vender retur med om det var fejlen når den løber tør igen :)
Jeg er stationær og forbindelsen er på max.
Og nej ikke endnu, er meget i tvivl om de kan gøre noget men har fundet nummer frem og gør klar til opkald senere, skulle lige have svar retur fra 3 nemlig.
Jeg er stationær og forbindelsen er på max.
Og nej ikke endnu, er meget i tvivl om de kan gøre noget men har fundet nummer frem og gør klar til opkald senere, skulle lige have svar retur fra 3 nemlig.
Du tager ned i butikken, og siger til dem at din mobil ikke giver tegn for at den er ved at løbe tør. Som regl på en SonyEricsson mobil, så plejer den at begynde at påminde én om at den skal lades op når der er 10 % tilbage, og bliver ved for hvert procent den falder.
Så vil gå ud fra at der er en fejl i din telefon.
Så vil gå ud fra at der er en fejl i din telefon.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.