mboost-dp1

Lydprodukt, placering. Kom frisk.

Gå til bund
Gravatar #1 - Balios
14. maj 2010 22:51
Hej folkens. Det er godt nok ikke et IT spørgsmål men denne side har mange kloge hoveder, så jeg prøver lykken.

Jeg har fået mig et Samsung HW-C450 som gave, da jeg var træt af den meget ringe lyd der nu engang er i en fladskærm. Problemet er at jeg har ikke mulighed for at sætte anlægget i øre højde.

Jeg tænkte på, om der er nogen der har erfaring med at sætte anlæg op, da jeg kun har mulighed for at sætte det ca. 50 cm over ørehøjde, og lige over en meter når jeg ligger ned. Jeg bor på et kollegie, og når jeg flytter væk køber jeg et andet møbel til fjernsynet.

Men ligenu kunne jeg godt tænke mig at vide om det giver et meget forvrænget lydbillede, hvis jeg sætter den så højt, også selv om jeg eventuelt vender soundbaren nedad. Jeg har ikke fået det endnu og kan ikke teste.
Gravatar #2 - vandfarve
14. maj 2010 22:57
#Andre interessede:

Jeg kan fortælle, at HW-C450 er en 2.1-kanals lyd"bar" til at hænge under fjernsynet.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
15. maj 2010 08:59
Med sådan en soundbar, så ville jeg nok have den under fjernsynet, som de er lavet til.. Du skal jo tænke på, at de ikke er specielt kraftige..
Gravatar #4 - Slettet Bruger [455344980]
15. maj 2010 10:33
Lige under eller så tæt på tv'et som muligt. Det skal jo lyde som om lyden kommer fra billedet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login