mboost-dp1

jeg har brug for hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - nikken
12. feb. 2010 11:58
jeg skriver sammen med en fra u.s.a og jeg er ikke helt sikker på at vedkommen er den som hun siger hun er er der et sted man kan chekke det

vis du ved det kan du ikke fortælle mig det min e-mail er

[email protected]

på forhånd mange tak.
Gravatar #2 - XorpiZ
12. feb. 2010 12:00
Det kan man ikke.
Gravatar #3 - nikken
12. feb. 2010 12:08
okay det var trist heller ikke via e-mailaddress
Gravatar #4 - XorpiZ
12. feb. 2010 12:16
Nej. Det er utroligt nemt at udgive sig for en man ikke er.
Gravatar #5 - Makey
12. feb. 2010 12:16
1. Skype med Webcam.

2. Bliv venner med 'den' på Facebook (altså få hendes rigtige navn).

3. Telefon (50/50), kan være dyrt, ikke helt sikker.
Gravatar #6 - Mamad (moveax1ret)
12. feb. 2010 12:18
Hvis du kommunikerer med personen over f.eks. msn så kan du iifølge rfc3514 tjekke bit 0x0 i jeres tcp session, hvis den er 0 så kan du konkludere personen er den personen siger.

Du kan læse mere her:

http://www.faqs.org/rfcs/rfc3514.html

Jeg vil anbefale dig at bruge wireshark - kan hentes her : http://www.wireshark.org/

til at tjekke bitten- eller hvis du har en linux box du kan tunnele din forbindelse igennem kan du bruge tcpdump på den.

Du skal dog være opmærksom på at hvis du bruger ipv 6.0 er der ikke noget at gøre- denne feature er ipv 4.0 specifik.

Hvis personen er meget it kyndig kan du dog risikere at de har en såkalt "bitshifter"- men de er meget dyre og svære at sætte op- så personen skal have brugt meget tid på det og være en rigtig dygtig hacker. Hvis det er tilfældet skal du have din egen anti bit switching bit switcher- hvis du køber sådan en vil jeg gerne hjælpe dig med at sætte den op.
Gravatar #7 - nikken
12. feb. 2010 12:26
tak det prøver jeg
Gravatar #8 - Mamad (moveax1ret)
12. feb. 2010 12:30
det var så lidt
Gravatar #9 - Jakob Jakobsen
12. feb. 2010 12:31
/me mangler en "ond" rating.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login